Hypatia ringde nyss. De är här om ett par minuter.
Hypatia
37 svar · 722 visningar · startad av Theon · sida 2 av 2
Frågan, av Theon
har av Vägverket i Gävle observerats passera staden i 200 knutar vid femtiden i kväll. wF-medlemmarna ombedes hålla tummarna för att ingen ska komma till skada. Ymnigt snöfall och hård vind sätter till och med Hypatia på hårda prov. :e
Läs frågan i sin helhet →Allt är lögn! Jag kör alltid långsamt och försiktigt... :)
Men, nu är vi i alla fall i Uppsala och ska strax äta lite mat.
Härligt att se att wF är igång nu. Jag har nog mycket att läsa när jag kommer hem. ;)
Kör försiktigt hem sedan hypatia. ;)
Ja, vi är kvar här :e
Du har lärt oss bra Bire. ;)
"Bire has thought us well"
Japp, Bire har en fantastisk förmåga att omvandla tankar till verklighet.
Han är en av De Stora Tänkarna.
Ursprungligen av SirPeter Du har lärt oss bra Bire. ;)
Ja, om man kollar på ditt reg-datum & sedan sneglar lite lätt på din räknare så ser det ut som du var bäst i klassen min vän! :e
Jag har iaf inte mutat Admin så att dom tar bort flera tusen inlägg för mig bara för att inte bli klassad som tramsare. §e ;)
:e :e
Tack PeW! :)
Hehe... det går nog inte att få ordning på det här gänget! :e
Rödalacket!
Var var du när jag var i Uppsala? Jag ropade efter dig på parkeringen utanför Max, men det kom inte någon. :(
Var var du när jag var i Uppsala? Jag ropade efter dig på parkeringen utanför Max, men det kom inte någon.
Det är inte så långt hemifrån så det borde jag ha hört. :) Men man börjar bli till åren och börjar väl få lite sämre hörsel... :)
Jag får väl ropa högre nästa gång jag besöker syrran då! :e
Ropa ännu högre??? :o
Jag har fortfarande lock för öronen.