webForumDet fria alternativet

beskriva sig själv?

Småprat

5 svar · 690 visningar · startad av 3riq

Medlem sedan feb. 200277 inlägg
Frågan#1

Är det bara jag som tycker det är jobbigt att tala om sig själv, och berätta om hur man är och så :) ? Jag har ju betydligt enklare att berätta hur andra är.. :)

Typ, när man kommer till något nytt ställe, och dem ber än att berätta lite om sig själv, lika kul varje gång :)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Ta nu & berätta lite om dig själv istället för att gnälla om hur svårt det är!!! §e :e

hmm :)

Jag är en kille *tror jag, tänker, jo det är jag*, som är 17 år :) bla bla bla.. Jag går i skolan :) Precis som varenda anna 17 åring ;)

Jag har 45 i sko storlek.

Jag är gift med min Compaqo, som är en Compaq på 700 Mhz, och 384 i ram och 120 GB hårddisk. Som aldrig sviker, och ställer alltid upp ;)

hmm, trevlig läsning ? :)

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Vad är det som gör dig till en trevlig kille?
Vilka är dina tre bästa/sämsta egenskaper?
Varför ska vi tycka om just dig?

Lyckas du svara bra på dessa frågor får du stanna kvar. :e

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Totalt förvirrad storbyxa med rufsigt hår, snart 21 år gammal, 43 i skor och som missbrukar kaffe samt cigaretter. Slavar som programmerare på dagarna, skriver på min bok på nätterna, går sönder i partiklar på helgerna och dör på morgnarna.

*igen*

Ursprungligen av Web-Tor **Vad är det som gör dig till en trevlig kille?
Vilka är dina tre bästa/sämsta egenskaper?

Lyckas du svara bra på dessa frågor får du stanna kvar. :e**

Trevlig kille? Inte jag inte, jag är ond! ;)

Mina bästa egenskaper? hmm, *tänker länge, har ju så många ;)* så jag svarar hela min personlighet ;)

Sämsta egenskaper?: Några sådana har jag inte, jo det får väl i sådan fall vara att jag dricker för mycket Jolt cola :)

Det ska ni inte! Enda anledningen till att jag har kommit hit är för att se till att eran tid på webforum blir ett helvete ;)

Så :)

274 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
131 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)