Har varit hemma hela veckan men stigit upp redan åtta... :(
Annars blir det runt 10-11.
------------------
Do you take this music
To be your lawfully wedded rock
To have and hold in sickness and in health
For richer or for poorer
For better or for worse
Together until death comes to yourself?
jag brukar kliva upp strax innan jag vaknar säger morsan......dvs jag är inte en trevlig syn på morgonen/förmiddagen :e
och ibland brukar jag till och med hinna he på mej linserna innan jag vaknar......känns mysko när jag väl vaknat ordentligt och är på väg att ta på sej dom och upptäcker att dom redan sitter på ögona
(har för övrigt lite häftiga linser........närmare bestämt katt-ögon linser) ser ut som en knarkare anser mina klasskompisar......fråga casca :e
------------------
Alla behöver inte vara korkade bara för att jag är det!
å du casca........spela inte ihjäl dej imorrn nu....jag vet hur det är där, och om du lyckas ta dej igenom dagen utan att slummra till så borde du få nobell-priset eller nå liknande..... :e
------------------
tvivlar starkt på det........har seriösa funderingar på att sluta......finner som ingen glädje i det längre...de e knappt kul...... :(
jag anser också att dom sätter för stor press på oss ungdommar..ja menar om vi typ inte presterar mer än typ 160-170 så bli dom ju halvsur men om man tänker efter hur länge vi har bowlat å vikket snitt vi har å hur länge dom har bowlat å vikken sitt dom har så är vi ju egentligen skitbra eller har jag fel?
------------------
så nu ha ja lagt till dej men du e ju inte online ju eller e de bara jag som har glömt att göra nåt......å du hur ändrar man namn på dej???? nu stå de ju din e-post adress!!?!?
------------------
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e