Blev helt sprallig!!! Vill bara krama hela världen!! Vill dansa tango! *bjuder upp till dans* *glider fram över dansgolvet i min långa svajiga illröda kjol* *frågar alla wf:are om de vill göra mig sällskap o ta ett break i den grå vardagens trista bestyr* :)
------------------ i mitt huvud finns det mycket trassel som är grönt och blinkar när jag skriker
*tar en svängom med oveRRide o nyper honom i rumpan* :e *ångrar mig snabbt och bjuder på en drink* *ser mig omkring för att kolla så att jag inte blivit upptäckt av Wf-polisen* :OO *hugger tag i gandalf igen bjuder honom på en korv me bröd*
------------------ i mitt huvud finns det mycket trassel som är grönt och blinkar när jag skriker
Hihi...nu fick ni mig att minnas Larry Laffers dans i Larry 1 när han är ensam på discogolvet när han gör samma rörelse över en minut i streck :e
Den skrattade man länge åt på den tiden :)
Eller JAG gjorde det... ;)
------------------
Do you take this music
To be your lawfully wedded rock
To have and hold in sickness and in health
For richer or for poorer
For better or for worse
Together until death comes to yourself?
*kastar en gräddtårta i fejan på Motorola* *jagar honom över dansgolvet*
*ställer mig på ett bord och skriker hysteriskt samtidigt som Jussi Björling vrålar ur högtalarna* :e
*släpar Minsann till högtalarna* *håller fast henne o tvingar henne att lyssna* :e *blir sedan snäll igen och bjuder henne på kardemummabullar o saft* :r