här och här finns ett par detaljer som kan tolkas för de nyfikna.
Förövrigt var det mycket trevligt, vi bowlade dock inte, vi spelade biljard istället (skitskoj, hon var ju fasen duktig, åkte nästan på spö ;)), käkade, lagade mat o sånt mysigt.. :)
Skönt att höra!!! :) Jag har oroat mej hela helgen!!! :e Du vet väl förresten att kvinnor faller pladask för män som kan laga mat... ;) Så det börjar ju bra!! :)(under förutsättning att du lagade maten såklart... :OO )
SPiN>> :e
------------------ i mitt huvud finns det mycket trassel som är grönt och blinkar när jag skriker
Cloe > Det var hennes idé, jag betalade och köpte råvaror, sen lagade vi det tillsammans, men det var ett skumt recept så det var hon som höll i det hela. Vi var hemma hos mig iallafall. :e
Vi lagade en grönsaksröra/pastasås innehållande bland annat paprika, lök, broccoli i småbitar, creme fraiche, olivolja samt pesto ("pasta-krydda" som ser ut som nån slags gurka på burk). Serverades med grön-vit tagliatelle, en bit ugnsvärmt bröd, köttbullar vid sidan om, pesto till pastan och ett glas lugnhet att dricka. ;)
Först vill jag bara säga att Scampi Indiana låter som ett halvtaffligt baseball-lag från de inre delarna av USA.
I övrigt så behöver jag hjälp, vad är t.ex.3 smk smör? ;)
Det går att flambera när man har i congacen också, men detta rekommenderas bara för såna som verkligen vet vad de gör.
Eller för de som har en vettig räddningsutbildning.