god morgon.
vad gör ni nu kära wF:are??
själv sitter jag och har cad lektion (utan lärare §e ) så alla i klassrummet jobbar effektivt ;)
------------------
Nödvändigt att veta.
Scrotum = pung
22 svar · 345 visningar · startad av wooster
god morgon.
vad gör ni nu kära wF:are??
själv sitter jag och har cad lektion (utan lärare §e ) så alla i klassrummet jobbar effektivt ;)
------------------
Nödvändigt att veta.
Scrotum = pung
Dricker kaffe på jobbet, i väntan på fruktostmöte. Frukost!
------------------
Jag gillar chokladblå himmel.
ZZZZzzzzzZZZZZzzzzzz :e
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
Håltimme :(
------------------
Mathias Broman
Goldy med marmelad?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
Har precis ätit frukost ;)
Ledig från skolan idag... *gäsp* :e
------------------
*Om man aldrig frågar lär man inte få veta*
jag har PEM (publicering på elektroniska medier) och efter som det tydligen är miljödag idag så får vi göra en trist miljuppgift. måndagar är alltid trista, avis på er som har bra måndagar :)
------------------
*GaBlimp*
www.spelbasen.net
vissler/yobiko
Fortfarande ZZZZZzzzzZZZZZzzzzzz
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
:x
"Tog" ledigt från sista lektionen idag... Uuäää, det är något som känns helt fel, vet bara inte vad. :l
Så nu kommer jag väl sitta här några timmar och sedan kanske öppna matteboken inför provet på onsdag...
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Är jag den ende som jobbar? :e
Har återigen gått igenom schemat för turnéerna med studentambassadörerna tiden som kommer, justerat fullmäktigeprotokollet, scannat in en logga till kårpuben, äntligen fått ett fax från Bankgirot och ska snart på ett planeringsmöte inför Högskolans Öppet Hus i mars...
Dessutom håller jag på att bli galen av lysröret som bara blinkar och inte vill tända... :e
------------------
Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
Nu har jag cad igen :( i hela 3 timmar, ännu värre än 1½ timmar som jag hade förrut.
------------------
Nödvändigt att veta.
Scrotum = pung
vad gör ni nu???
Gissa två gånger dumpjuck... skriver ett meningslöst inlägg på wF juuh ;) Samtidigt som jag tror att taket kommer att rasa in.. [känsla just nu]Hata takläggare[/känlsa just nu]
------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!
Tack, OveRRidE. :e ;)
jag har permis! :)
har vart å köpt ett nätagg till min dator å nya strängar till två av mina gitarrer... känner mig effektiv. :)
------------------
Think about it.
Sorry SPiN visste inte att du var takläggare.... vi ändrar då... hata takläggrna som är på det tak som tillhör det hus som jag bor i ;)
------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!