E erka Medlem sedan dec. 1999 6 522 inlägg Frågan 1 feb. 2002 14:27 #1 Har bestämmt att jag ska backpacka i Thailand en månad i Augusti i år och undrar om några på wf har gjort det vad de kan rekomendera för lästips, vart man ska och hur dyrt det är etc. Allt som kan vara av intresse :)
Och min sambo följer med så tänk inga dumma tankar :e
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
V Viking Medlem sedan maj 2000 3 652 inlägg :OO
------------------
Hamster!
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Kläder och all sån skit ska ju vara billigt där, så det kan ju vara bra att ta med sig pengar. :e
Det finns ju fler saker som är billiga där också, fast din sambo var ju med... §e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
Det finns ju fler saker som är billiga där också, fast din sambo var ju med...
HIV, klamydia, gonorré och sånt är väl dessutom helt gratis?
------------------
You have the right to remain silent, anything you say can and will be misquoted, then used against you.
Du MASTE snorkla! Underbart!
------------------
It is not the destination that is the most interesting...
It's the trip.
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg Cafka: är det sant? var får man tag på det :O §e :e
------------------
Mathias Broman
Goldy med marmelad?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Stranden och bo i Bungalos! Det var det häftigaste jag har gjort... Men akta för dom där lössen som bränns i vattnet.. GÖr fett med ont!
------------------
MVH
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg Några av mina släktingar var i Thailand över jullovet, det finns mycket rev och sånt där, så införskaffa: Mask, snorkel och fenor så missar du inget av det som finn under vattnet :)
------------------
Mathias Broman
Goldy med marmelad?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
E erka Medlem sedan dec. 1999 6 522 inlägg Inga pengar, visa.. :e
Tramsa inte i denna tråd snälla ;) Snorkla ska man nog göra, men ingen som har backpackat runt i thailand ?
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !