*ger Rinaldo en Ipren som inte sjunger*
------------------
Mathias Broman
Goldy är...?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
19 svar · 393 visningar · startad av Rinaldo
Är det någon här mer än jag som lider av migrän?´
Jag hade inte haft det på nästan 1½ år (innan hade jag det ofta) inna det slog till igen... Usch vad jag hatar det. Jag hade slutat bära med mig tabletter för jag trodde inte det skulle komma men så smällde det till...
Fyfan vad jag mådde skit förut...
------------------
MVH
*ger Rinaldo en Ipren som inte sjunger*
------------------
Mathias Broman
Goldy är...?
Klappar rinaldo på axeln för i huvet har han ju ont.......spelar mamma och säger åt han att gå och lägga sig...
:f
[r]smiley[/r]
------------------
Boka din gotlandsresa på nätet: www.DestinatonGotland.se
[Redigerat av colione den 27 jan 2002]
Glömde jag det... SHIT!!
------------------
Mathias Broman
Goldy är...?
Stackare... :(
Jag växte upp med en mamma som hade migrän, så jag vet vilket h-vete det kan vara.
*skickar massor av sympatikramar*
Har också migrän, ca varannan månad. Det enda som hjälper för mig är att ta två alvedon och sove bort resten av dan.... Hoppas det blir bättre snart :f
celia
Fusk!!! Alvedon funkar inte på min migrän :( Migrän --> ont i huvet --> bara att lägga sig och dö en dag eller tre :(
------------------
F.Sundström
Den som söker skall finna!
klös --> jo men man måste ju ta nåt annars orkar man ju inte ens dö ;)
celia
------------------
Kärt internetbarn har många nicknames
Jag led av migrän i 10 - 14 års åldern och det var vidrigt. Fick röntga skallen etc och ligga inlagd ett par ggr. Klarade bara av totalt mörker och total tystnad, ändå kunde man inte somna utan bara låg å vred sig och åma sig och mådde totalt skit. Gick på tabletter som inte fungerade vidare, sen en dag försvan allt bara :) Jag lider med de som är drabbade av detta, det är inte kul
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
finns det inte receptbelagda läkemedel, typ imigran som ska kunna hjälpa mot viss migrän?
------------------
I wish I had your cocaine-confidence...
Jag har oxå migrän :( Det är välidgt jobbigt. Det ända som hjälper mig är Treo och som sagt tidigare, att vila.
------------------
/Mvh Tengblad
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
Jag lider av spontant näsblod. Hatar det. En gång i skolan började jag bara blöda, och blödde sen i ca 55 min :x
Sen gick det inte att göra mycket mer pga blodförlust den dagen...
------------------
Hamster!
Har också problem med näsblod. :( Ungefär en gång i veckan men det kommer oftast oväntat då man sitter framför datorn eller det som är mest störande. När man sover :(
Får jag däremot en fotboll eller liknande på näsan så börjar jag inte blöda.
Konstigt...
------------------
Do you take this music
To be your lawfully wedded rock
To have and hold in sickness and in health
For richer or for poorer
For better or for worse
Together until death comes to yourself?
Jag lider av migrän =(. Skitjobbigt. Men jag börjat växa ifrån det nu =)
------------------
http://www.webbsajten.dot.nu
inte för att vara värst men jag lider av både spontant näsblod å migrän.. fast det är längesen jag har haft något av det för jag vet hur jag ska undvika det..
migrän får jag två olika sorter av, blixtmigränen som är när jag sovit för lite och "se-dåligt-migränen" som jag får när jag har omväxlande varm och kall temperatur runt mitt huvud.. det är ganska lätt å att undvika för mig.. om jag bara vill (å d vill man för migrän är fanimej inte roligt å ha)..
och spontant näsblod har gått ner ganska mycket nu på sistone.. innan fick jag det mycket.. å länge.. typ i flera timmar så jag var tvungen å åka till sjukhus å sånt.. fast precis när dom skulle bränna i näsan (dom bränner blodkärlen för att det går inte hål igen då eller nåt sånt) så slutade det blöda.. och då kunde dom inte hitta blodkärlet..
men men..
det har som sagt gått ner väldigt mycket nu på sistone.. tyvärr fick jag spontant näsblod på studenten :( men d gick la bra =)
------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
If theres nothing you can do about it - SCREW IT!
jag har iof turen att ha förvarning. Först börjar det flimra på höger öga så jag har tid att ta en alvedon i tid och sedan gå och lägga mig...
Då brukar jag klara mig från det värsta... Testade Imigrän ett tag men men blev bara väldigt dåsig av det efteråt...
------------------
MVH