Men allvarligt, skicka iväg en hund för en liten köttbits skull?
------------------
Mathias Broman
Goldy är...?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
36 svar · 975 visningar · startad av Luxman · sida 2 av 2
Igår afton när jag stod vid spisen och fixade en helstekt fläskfile som jag hade tänkt att baka in i smördeg med lite smaskig fyllning så hände något....grrrr Jag hade brynt filén, en stor fin rackare, och dragit den av plattan för att den skulle svalna lite innan jag rullade in den i smördeg. Jag gjorde klar såsen och övriga tillbehör, kände på filen - ja ett par minuter till sen är det dags. J
Läs frågan i sin helhet →Men allvarligt, skicka iväg en hund för en liten köttbits skull?
------------------
Mathias Broman
Goldy är...?
Inte nog med att han är smart, han är cool också
lite osmakligt att skämta om att äta upp hunden :x
Jag anser att det var ditt fel luxman.
Hade du inte varit rökare, hade detta inte hänt.
Hade du inte rökt vid det tillfället, hade detta inte hänt.
Och så kan du med och skylla på hunden :q
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
lite osmakligt att skämta om att äta upp hunden
Tvärtom, det ska nämligen vara en delikatess. :e
------------------
Det är synd om Strindberg, sade människorna.
Bilförsäljaren på ett av mina tidigare arbete har 2 beaglar, De käkade upp 2 rådjurssadlar på diskbänken någon timme innan gästerna kom. De små liven slickade sig också om munnen. :e
------------------
.: Det är jag som ger svaren och det är Ni som ställer frågorna :.
Och min hund åt upp fem rökta böcklingar - huvuden, fenor, rubbet! Inte ett spår förutom hans dåliga andedräkt ;)
celia
Ja vill man verkligen plåga en hund så ska man släppa ut den i naturen, där den verkligen inte hör hemma.
är rätt okunnig på hundar (har ju hundskräck så jag gillar inte o prata om dom eller med dom)
jag vet att dom inte ska släppas sådär rätt ut i natuern.. men... så hunden är en varelse som är skapad av människans hjälp och inte skulle funnit om naturen själv hade fått bestämma? måste passa på och fråga :)
------------------
Skateboarding since 1986
Gör det ont frågade han medans jag skrek...
------------------
Det är jobbigt när ens byracka glufsar i sig middagen (särskilt om man inte har något annat hemma och man är på landet som är 45 min. från närmsta mataffär som f.ö. är stängd :x ) men det är etter värre när de leker med gosedjur och äter upp vadden som de är uppstoppade med... promenaderna efter det är aldrig roliga...
jorgen Sitter din hund och heilar?!
------------------
Before you criticize someone, walk a mile in his shoes. That way, if he gets angry, he'll be a mile away - and barefoot.
[Redigerat av spango den 28 jan 2002]
Gissa var jag hittade henne idag, på köksbordet slickande på en massa tallrikar med tårtrester på, typen ville ha efterrätt också.
Jag vinkade av en del gäster som var hemma och gratulerade en av mina döttrar, när jag kom tillbaka till köket så står hon på bordet och slickar.
Nu har hon väl passerat alla tänkbara gränser va :q :e :e
------------------
[Redigerat av Luxman den 28 jan 2002]
I Kina äter dom hundar.
Rättelse:
I kina käkar de hundar. ;)
------------------
Har du prövat vår nya miljövänliga soppåse i jaktarm?
Men hallå, här syftar jag inte på någon film. Jag tänkte bara dela med mig av min ofantliga kunskap.
Luxman: Det är inget bra att länka bilder till C:/Program/Macromedia/Dreamweaver%204/Tutorial/Compass_Site/tildany.jpg faktiskt... §e
------------------
Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
:r Nu skall du inte vara sån där :stefan ;)
Ändrat det skulle vara tildany1.htm hehe. Den andra var bara en interntest....
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
>>Luxman
Byta vovve? :)
Jag tar hellre en som äter kött än skruvar, papper, plast, tuggummi, färg och annat som min Telma!
r)och hon ligger inte heller i sängen, soffan, klättrar på bordet eller bänken...än! :OO
------------------
Lyssna inte på vad jag säger, förstå vad jag menar! :)
[Redigerat av Tesa den 28 jan 2002]
Luxman , hunden ser ju hur oskyldig ut som helst :) Jag tror du retat henne först ja ....som du gjorde med katten när hon ..... :D
Jag tar gärna hand om hunden , hon kan få äta filé med mig ;)
------------------
/Annelie
"När folk håller med mig grips jag alltid av en känsla att jag har fel"
Oscar Wilde
jorgen Sitter din hund och heilar?!
nä, det är fel tass ;)
------------------