VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Frågan#1 Hoppas att detta inte bryter mot någon av wF:s regler:
Redigerat av @nders med hänvisning till god smak och webForums regler.
Mvh,
@nders
Forumledare
Tack casca för adressen! :e
------------------
Sprit och hårdrock?
[Redigerat av Viking den 23 jan 2002]
[Redigerat av @nders den 23 jan 2002]
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Så Leja och hypatia är numera kända som slicka och pulla §e
------------------
MVH
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg :e
------------------
Hamster!
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Skyll på mig, din omogna lilla plutt! ;)
Eller ska jag kalla dig sväljing?
:e
------------------
Vad har det med min tama orangutang att göra?
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inläggHar lite svårt att bestämma mig om länken är rolig eller äcklig. :l
------------------
/Tor
www.tor.nu
VVikingMedlem sedan maj 20003 652 inlägg Hah! :p
Du blev runka och Rinaldo blev ... Rinaldo? :o
------------------
Hamster!
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg web-tor: Ta det lite på skoj, för det är faktiskt lite kul, speciellt att läsa igenom krigstråden här... :e :e :e :e
------------------
MVH
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Dock ett vist beslut av Anders!
------------------
MVH
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag kan förstå att man kan tycka att sånt här är roligt.
Jag tycker dock inte om att webForum fylls med könsord och grova uttryck.
Jag ber er därför: Snälla, tänk efter innan ni postar länkar eller dylikt som 'ni hoppas inte bryter mot reglerna'. Låt det hellre vara.
Med vänlig kvällshälsning,
@nders
Forumledare.
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inläggfinns dt inte nån smurfalizer istället? :)
eller liknande ,fast oskyldiga omförvandlare?
------------------
Skateboarding since 1986
"Jag är ingen pojkspoling! Jag är 25 år gammal!"
BBendroMedlem sedan jan. 20013 039 inlägg %"¤#&"#¤ @nders till att vara snabb. Du skall ju inte ta bort snaskiga länkar förrän jag hunnit kolla ju ;)
------------------
Glöm inte att rösta på annesophie!!
GGuppenMedlem sedan jan. 2002304 inlägg Öhh... jag gissar jag inte gick miste om nåt!?? :q
------------------
*Om man aldrig frågar lär man inte få veta*