Jag skiter faktiskt i ifall han heter Usama eller Uggobuggo, det spelar inte nån roll i detta läget. Man startar inte ett klädmärke som heter binladen, oavsett ifall det råkade hända innan katastrofen. Då lägger man ner verksamheten, byter namn, emigrerar från Tellus och byter blodgrupp.
Det jag försöker säga är, Usama eller inte, erkänd världsterrorist eller snäll familj, man skor sig fasen inte med kläder på en sån här katastrof, för inte fan är det familjen som folket tänker på när de köper kläderna.
------------------
"-Of all the things i´ve lost, i miss my mind the most.-Ozzy
vad hade du sälv gjort om ditt familjenamn hade blivit nedsmutsat pga ett svart får i familjen? man ska väl ändå inte skämmas för vad man själv heter? det är väl bara bra och se till att namnet inte bara förknippas med ondska, som det en gång i tiden var...
fast det är ju klart....hitler clothing hade varit rätt smaklöst iofs...
Tänka sig att Hitler var ett ganska vanligt efternamn i Tyskland innan andra världskriget. Undrar om bin Laden kommer vara vanligt i framtiden? :o
Men brorsan har väl rätt att göra vilka kläder han vill, men jag håller med om att han kanske borde byta namn på eländet, speciellt med tanke på att han vill lansera i USA senare. :OO
Återigen; oavsett vem det råkar vara, så gör man sig inte ett namn på tusentals döda personers öde.
vad hade du sälv gjort om ditt familjenamn hade blivit nedsmutsat pga ett svart får i familjen?
Ganska svårt att säga eftersom jag inte har samma religon eller kultur som de, men om det hade varit i sverige, och säg att det handlade om en våldtäkt eller kanske t.o.m ett mord (som är ganska harmlöst jämfört med massmord), så hade jag nog inte använt silkesvantarna, om man säger så.
------------------
"-Of all the things i´ve lost, i miss my mind the most.-Ozzy
Enligt Expressen i dag har brorsan lagt ner planerna på klädmärket - han säger att det vore vansinne att försöka göra nåt kommersiellt av varumärket nu.
Lite vett verkar det finnas iaf. ;)
------------------ Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
Vad jag syftade på var faktiskt att familjen utnyttjar det faktum att Osama gjort deras familjenamn känt...
De hade aldrig kunnat skapa en rubrik om de hete Mustafa eller något liknande i efternamn.
Så även om det inte är Osama som ska sälja kläder kommer det vara tack vare hónom (och hans idioti!) som de kan göra det (jag läste faktiskt... :) )
------------------
*Om man aldrig frågar lär man inte få veta*
Menar du att H&M kommer bli en storsäljare? Säg det i så fall... ;)
För övrigt tror jag inte att H&M kommer sälja mer än vad dom gör nu, blir det någon förändring så kommer det nog bli sämre vinst med tanke på att Binladen garanterat kommer ta ett par kunder från H&M.