fast även ett rasistiskt/ned värderande skämt är ju egentligen fel.
Fast det är helt ok om man skämtar nedvärderande om sin egen särart. Om jag är bög och drar ett bög skämt är det ok (Jonas Gardell). Om jag är invandrare och drar invandrar skämt är det ok (Ali Hussein). Om jag är jude och drar judeskämt är det ok (Seinfeld).
Trots att jag tyckte att det var skitskoj så stödjer jag redigeringen med min motivering: Det är kanske inte så lyckat att få wF att framstå som homomotståndare.
Bah! Känner mig totalt utanför då jag missade alltihopa :l
Som vanligt med andra ord ;)
------------------
Do you take this music
To be your lawfully wedded rock
To have and hold in sickness and in health
For richer or for poorer
For better or for worse
Together until death comes to yourself?
------------------
Do you take this music
To be your lawfully wedded rock
To have and hold in sickness and in health
For richer or for poorer
For better or for worse
Together until death comes to yourself?
okej... erik o jag kom på att vi skulle skämta med mr blonde... jag råkade liksom ge erik en ide.. o han valde ett offer på sitt jobb eftersom man måste komma åt datorn fysiskt.. så vi hjälptes åt o fixa fram en kopia på WF's framsida, men som låg på en annan plats med en bild på mr Blonde o en text där det stod att mr Blonde hade blivit bannad.
så var hostfilen på mr Blondes dator var ändrad så att när han skrev www.webforum.nu o kom in på den sidan så såg det ut som han hade surat in på riktiga WF... hehehe... eftersom jag inte känner mr Blonde så hade jag dock inte med texten o göra egentligen.. fast eftersom jag hade nämnt hotmale innan så var det delvis mitt fel egentligen---äh... nu vet du lite iallafall :e
------------------
Skateboarding since 1986
"Jag är ingen pojkspoling! Jag är 25 år gammal!"
261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e