76:a
Åldrar på wF
150 svar · 3 340 visningar · startad av SirPeter · sida 6 av 8
Frågan, av SirPeter
Har gjort en snabb sammanställning av en tråd bara. Anmäl dig gärna om du vill vara med i listan. Listan är flyttad till en egen sida, du hittar den här.
Läs frågan i sin helhet →81:a :birp
Självklart är man född -86! :e
Ursprungligen av JAreMANNEN 81:a :birp
Jag hade en Volvo 240 från 1981... Det var över 10 år sen! :e
Jag ser i alla fall en plats ledig att inta i den absoluta toppen. :)
*avvaktar, får jag inte vara värst får det vara*
Jag tror att det var @nders som titulerade mig wF-morfar. Vid tidens gryning försökte jag komma till världen 1942, men senfärdiga upphovspersoner fattade inte vitsen med detta så det blev 1943. Det var första gången jag missade det åtråvärda talet 42. Andra gången var vid numreringen av wF-medlemmar då Babbelfisken lurade mig så att jag fick 41. Även då ingrep @nders och gav mig nummer 42å. Vänligen notera mig nu som född 42å så blir jag glad. Får jag sedan titeln ålderman blir lyckan fullständig. :birp :birp
Då är jag chanslös till pallen. *WO*
<<--- 85:a
min värld rasar.... Swey är du säker på att du är född 84? plutt :p
Ursprungligen av Compusa **82:a
Fyller år på samma dag som Mikael Rehnberg, gissa vilket datum :OO**
Inte för att jag har en aning om vem det där Renberg är men jag säger 5:e maj iaf. ;)
87a
<---- 84:a
Ursprungligen av Theon Jag tror att det var @nders som titulerade mig wF-morfar. Vid tidens gryning försökte jag komma till världen 1942, men senfärdiga upphovspersoner fattade inte vitsen med detta så det blev 1943. Det var första gången jag missade det åtråvärda talet 42. Andra gången var vid numreringen av wF-medlemmar då Babbelfisken lurade mig så att jag fick 41. Även då ingrep @nders och gav mig nummer 42å. Vänligen notera mig nu som född 42å så blir jag glad. Får jag sedan titeln ålderman blir lyckan fullständig. :birp :birp
Seniorsurfing §e
Jag har alltid velat vara först
Nu har jag en chans ser jag
fyll på med pensionären Lasp
-39 på våren Före kriget. Vilket krig frågar barnbarnen.