kaffe nån?
47 svar · 391 visningar · startad av celia · sida 3 av 3
Frågan, av celia
\häller upp en kaffe - nån mer som vill ha?\ Man kanske ska presentera sig! Celia, 30 (huh!) bor i Stockholm, sportfåne, gillar serier och humor, fixar lite med hemsidor på fritiden, ska börja plugga på måndag (webdesign, servrar, programmering och sånt), lyssnar på... radio... , favoritkäk wokat, dricka cola, skonummer 38 ;) Celia \------------------ Kärt internetbarn har många nicknames
Läs frågan i sin helhet →en latte skulle sitta fint just nu.. :e
------------------
i'm going nowhere without my mössa!
Rinaldo> Minsanns intelekt försätter mig, Matti och Pace i en mörk skugga
Kim, 20, bor i Katrineholm, åker snowboard, dricker festis, är superkär i Anna i Excellence ;), jobbar som webbutvecklare på ett företag i Katrineholm (nej, inte samma som skyman), har pluggat en massa konstiga saker som matte, engelska, datorteknik och programmering i 12.5 år, lyssnar på Rap Core (P.O.D., Linkin Park), favoritkäk spaghetti och mammas köttfärssås, dricka festis (men visst kan jag ta en kopp kaffe om du nu insisterar), skonummer 9. :D
17 år, gillar datorer och tv. Äter och dricker allt som i teorin är möjligt att svälja typ :) Pluggar en kombination av natur och samhäll på en tråkig skola i ett pyttesamhälle i småland. Blir mest naturämnen dock.
Skriver i princip aldrig här, men jag tycker att jag gör inget annat än att smyga på andra. Antar att min brist på inlägg kompenseras av de miljontals ord som skrivits på IRC istället :)
Det är inte verifierat då? :q
Ähä? Lägg dig inte i mitt liv så mycket. ;)