Så kom det till den dagen då det skulle bestämmas vilken del i kroppen som skulle få vara chef och hjärnan sade:
-Jag är den som styr kroppen och borde därför vara chef.
Ögonen sade då:
-Det är vi som ser efter var kroppen går och därför borde vi få vara chef.
Benen sade:
-Det är vi som transporterar kroppen dit den vill därför borde vi få vara chef.
Så fortsatte sedan diskussionen med att armarna, näsan, munnen och alla de andra kroppsdelarna berättade att de ville vara chef.
Till sist sade röven:
-Jag vill vara chef.
De andra skrattade: Vem vill ha ett arsle till chef?
Röven blev sur och knep igen. Det gjorde att hjärnan inte orkade tänka, benen blev matta, ögonen skelade. Detta gjorde att kroppen tillät röven att få bli chef.
Alla kroppsdelarna jobbar då frenetiskt medan chefen bara sitter ner och producerar en massa skit.
Sensmoral: För att bli skef behöver du inte vara smart utan bara ett riktigt stor arsle!!!
Jag har en kopmpis som inte sket på 6 dagar när vi var i Österrike och åkte skidor.
Sen berättade han att han gjorde tre "watertouch" på rad :e
Gand>Hey lugnt... Stavfelet gladde mig endast :)
När vi ändå vitsar lite så kommer här en vits också:
Ett kärlekspar är ute på krogen och festar. När det är hennes tur att köpa drinkar säger hon till sin älskade att hon hört talas om en ny drink som visst ska vara trevlig, så hon föreslår att han ska prova den drinken.
Drinken kom med följande instruktion:
Ta en slurk Bailey's och låt den ligga i munnen en stund och sen sköljer man ner det med limejuice.
Killen ser lite mistänksam ut en stund men hon är väldigt påstridig så han gör som instruktionerna säger i alla fall.
Han tar en slurk Bailey's, den är härligt varm i munnen, så tar han limejuicen..... då sker följande:
Efter 0.1 sekund: Grädden i Bailey's:en börjar skära sig. Efter 0.3 sekund: Killens ansikte blir lika grön i ansiktet som limejuicen. Efter 0.6 sekund: Killen tar mod till sig och sväljer sörjan. Efter 1.5 sekund: Hon viskar försiktigt i hans öra: De kallar den Blow job revenge.
Visst är det fredag idag? :e
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.