AAccessDenied
Luxman>>
Det enda konspiratoriska från min sida är att bli lämnad ifred!
Varenda gång framöver jag får e-post direkt till mig, med plumpt innehåll med en koppling till wF (såsom hänvisning till denna tråd), så kan du och andra vara övertygade om att jag hör av mig.
Sensmoralen:
Inga plumpa e-post till mig eller datorintrångförsök mm och wF slipper XL-Denied :)
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Jojo, det är ju verkligen "vi" som försöker hålla dig kvar här till varje pris.
Sluta vara så förbannat barnslig, stick om du nu ska göra det istället för att spela överlägsen med nåt jävla akademiskt språk.
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inlägg-> XL-Dennis/AccessDenied
Om du får plump e-post, ta det med avsändaren. Om någon försöker hacka din dator, spåra upp förövaren. Att skicka konstiga inlägg hit lär ju knappast hjälpa på något vis. Det är ju inte wF:s fel att all denna olycka drabbar dig.
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Inga plumpa e-post till mig eller datorintrångförsök mm och wF slipper XL-Denied
Hot eller löfte? ;)
------------------
Det var en gång en man, från Uppland...
LeJaMedlem sedan apr. 2000521 inläggStår totalt oförstående.
SirPeter:
Visserligen har kanske tramset tillfälligtvis avtagit men det behöver inte på något sätt ha samband med nämnda medlemars val att lämna oss.
Med tramset är det nu så att det går i vågor och tillfällen av lugn är oftast en illusion av att det har försvunnit.
Syftet med att starta en tråd av denna karaktär gör mig dock lite förbryllad. Är det din avsikt att blåsa liv i tramset eller att starta någon form av smutskastning medlemmar emellan?
Om det senare skulle vara fallet så ber jag dig tänka över dina motiv. Om det är ett försök att blåsa liv i tramset igen så var det kanske inte så välriktat.
Bire:
Vi har mage att skylla på dig i många fall men den här gången går du fri :P
AccessDenied:
Om du verkligen hade en seriös önskan att inte delta i tramset på wF så hade det förmodligen varit en betydligt effektivare metod att helt ignorera denna tråd.
Att du dessutom gör ditt återintåg med nedsättande kommentarer med adress mot hypatia och cyberpet visar tydliga brister på omdöme anser jag. Jag behöver väl inte även jag påminna om vad våra regler säger om tonen i våra inlägg?
Jag kan hålla med dig om att inga poäng ska göras på de "dödas" bekostnad. Men på samma sätt kan inte du ta dig friheten att försöka åstadkomma enkla poäng på bekostnad av dem som är i högsta grad aktiva på forumet.
Jag fick en del plumpa e-post som refererade bla till denna tråd innan jag gjorde mitt första inlägg - fantastiskt tycker jag.
Jag är den första att beklaga. Men du hade även då kunna välja att ignorera. Istället valde du att "återuppstå" och jag förmodar att du var väl medveten om risken för just en debatt av denna karaktär när du gjorde ditt val.
Jag för min del beklagar när medlemmar lämnar oss men låter det inte påverka min tillvaro här på wF. Kan vi inte låta det vara upp till var och en att göra ett personligt val. Den som har lämnat oss bör också lämnas ifred.
//LeJa
------------------
=======================
Förståndet har sina gränser
endast dumheten är gränslös
Zarko Petan
=======================
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggLeJa>> Som du såg så var det tydliga smileys i mitt inlägg, det var alltså menat som en plojtråd snarare och det är jag ganska säker på att de flesta har tolkat den som med. Om du anser att jag har gjort fel som lade in den så gör det mig inget om du tar bort den helt. Jag och säkerligen flera med mig har fått bekräftat en hel del vid det här laget så det spelar ingen roll huruvida tråden finns kvar eller inte.
------------------
Det finns tre sorters människor. De som kan räkna och de som inte kan.
LeJaMedlem sedan apr. 2000521 inläggSirPeter:
Jag har ingen som helst avsikt att ta bort tråden (inte i nuläget i alla fall) jag var mest fundersam över ditt syfte och fick ju det förtydligande jag frågade efter.
I övrigt så kan trådar av den här karaktären fungera i ett upplysande syfte då jag i egenskap av moderator kan gå in med mina påpekanden ;)
LeJa
som ännu inte tagit på sig moderatorskostymen i detta ärende :D
------------------
=======================
Zarko Petan
=======================
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggLeJa>> Låter bra det för det hade nog blivit ganska jobbigt att behöva rensa bort alla trådar som har inlägg av ironi av liknande slag. ;)
------------------
AAccessDenied
Leja>>
jag förmodar att du var väl medveten om risken för just en debatt av denna karaktär när du gjorde ditt val.
Jag behöver väl inte även jag påminna om vad våra regler säger om tonen i våra inlägg?
Jag vet exakt alltid vad jag gör i dessa sammanhang och var gränserna går visavi regelverket.
Jag har nått de två syften jag satte upp för min "återuppståndelse":
Ännu mer e-postmaterial för att spåra de riktiga marodörerna som har terroriserat mig sedan medio december - 2001.
(/r efter korrekturmästarens påpekande.)
- Ytterligare logg-material hos såväl min ISP som i min brandvägg för att identifiera de som försöker göra datorintrång mm.
Sambandet är etablerat sedan tidigare:
Varje gång inlägg görs i wF får jag e-post som hänvisar till dessa trådar.
Ju mer arroganta, provokativa och elaka inläggen ju större e-postflora resulterar det i.
Denna gång fick jag dock t o m före jag återuppstod...
/r efter moderatorn Lejas syrliga påpekande om korrekthet.
Den som har lämnat oss bör också lämnas ifred.
:
Tack
R.I.P
Ps. En eloge för Luxman som drog helt andra slutsatser än andra villiga aktörer. Ds
[Redigerat av AccessDenied den 13 jan 2002]
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggDecember 2000? Menar du inte 2001 - du vart ju inte medlem här förrän maj 2001..? :q
------------------
Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
LeJaMedlem sedan apr. 2000521 inläggInte för att jag är särdkilt nogräknad men....
AccessDenied
En eloge för Luxman som drog helt andra slutsatser än andra villiga aktörer.
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Den som har lämnat oss bör också lämnas ifred.
--------------------------------------------------------------------------------
:
Tack
R.I.P
Det citerade uttalandet var inte Luxman, även om han är en mycket klok man som ofta är värd att citera.
Om du nu samlar "fakta" för att agera i intrångsfrågan så kan det vara en god vana att vara extra noggrann med att vara korrekt
LeJa
------------------
=======================
Zarko Petan
=======================
[Redigerat av LeJa den 13 jan 2002]
AAccessDenied
Leja>>
inlägget korrigerat för såväl ditt syrliga (?) påpekande som stefans påpekande.
"Case Closed"
R.I.P
om ni syftar på mig ;) så är det inte därför som jag har varit borta utan jag har fullt upp :)
@nders vet säkert vad det gäller men han ska vara tyst ;)
så ni kommer nog inte se mig så mycket här på ett tag
------------------
http://minsann-har.org/asm
(Fick redigera min url då den var fel.)
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggwebtomten>> Har du varit borta? :q §e ;)
------------------
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggsirpeter -> grrrr :e
------------------
http://minsann-har.org/asm
(Fick redigera min url då den var fel.)
[Redigerat av webtomten den 13 jan 2002]
LeJaMedlem sedan apr. 2000521 inläggAccessDenied:
Det var inte alls min mening att vara "syrlig" och ber naturigtvis om ursäkt för att du uppfattade det så.
Jag kan ju också passa på att förtydliga en sak:
Jag är inte bara moderator jag är också medlem :)
och jag har ännu inte uttalat mig i egenskap av moderator i denna tråd.
När jag ingriper som moderator så klär jag på mig moderatorskostymen och signerar mina inlägg med titel.
Detta bara för att vara tydlig.
Jag hoppas verkligen att det även fortsättningsvis ska vara möjligt för mig att kunna delta i debatterna i egenskap av mig själv och med enbart mina personliga synpunkter.
Min moderatorsposition är ju till för att övervaka efterlevnade av regelverket. Åsikter är något jag har i egenskap av individ och inte som moderator.
//LeJa
fortfarande i bara mässingen :)
------------------
=======================
Zarko Petan
=======================