Nu har några personer försvunnit härifrån så nu märks det vilka som tramsade mest. §e Det har ju nästan helt avtagit efter att Del Pero, oelbal, Rinaldo och XL-Dennis m.fl. (plus alter egon) lämnade in sina avskedsbrev. §e :e ;)
------------------ Det finns tre sorters människor. De som kan räkna och de som inte kan.
SirPeter>>
Dags att du skaffar dig ett riktigt liv istället för att försöka väcka de "döda".
Dessutom slipper du ägna dig åt verbal självbefläckelse för att väcka de "döda".
Vem vet du kanske också hittar en person i det verkliga livet som tycker om dig men då måste du ge upp dina försök att väcka alla "döda" - Klarar du det?
Först skriver man ett testamente om att man lämnar WF för det tramsas så mycket sen visar det sig att man själv tydligen var en av de mest omogna här...
Om XL-Dennis/AccessDenied just visade vad motsatsen till trams är så säger jag: TRAMSA PÅ!
SirPeter>>
Ska du inte be mamma stänga tråden nu när du har fått hennes uppmärksamhet?
"Mamma, AccessDenied är dum mot mig - snälla stäng "fönstret" jag fryser...."
Byt blöja och använd inte snuttefilten till att torka upp efter "spillet",
Hua, nu börjar det dra kallt kring mitt skepp i den yttre rymden - Ojojoj, långdistanssensorerna har upptäckt en kub, nej två kuber!!! - Holy shit!!! -
The Borgs are coming - watch out!
Never wake up the deads...They can be a real pain in Your .....
AccessDenied, jag måste säga att jag ser inte ironin i dina inlägg utan jag ser dem som rätt otrevliga och ohövliga. Bara för att påminna dig så har wF ett antal regler som gäller alla... däribland att hålla en god och kamratlig ton.
Sen med tanke på trådens ämne... hmmmm... kanske är det så?! :e
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.