Jag tror detta handlar om att @nders sa att Rikard hade snygga ben. Detta för att Rikard skickade @nders en bild på sig själv iförd sina nya lederhosen (eller hur det stavas) nu när han är i Tyskland.
Vinner jag nåt??!! :D
------------------
/Petra If you see someone without a smile, give them yours.
Men Rikard, du måste väl förstå att @nders inte vill köpa dina begagnade kallingar som du har haft på dig en vecka i Tyskland. Han kanske inte vill såra dig genom att säga sanningen om att det inte är så fräscht av dig att försöka sälja såna till andra. Det var därför han sa att han redan hade ett par egna likadana, det var inte alls några som han hade snott av dig som du tror. ;)
------------------ Det finns tre sorters människor. De som kan räkna och de som inte kan.
Jag ber att få upplysa dig om att webForum inte skall användas för privata diskussioner mellan två medlemmar, eller som i det här fallet, forumledare.
Jag hoppas att denna tråd inte syftar till nämnd typ av kommunikation, utan att du verkligen vill ha en öppen dialog med webForums medlemmar. I så fall får jag be dig om att, nästa gång, välja en bättre ämnesbeskrivning.
Vill du mig någonting privat, uppskattas ett e-postmeddelande till cartman@chello.se alternativt ett telefonsamtal.
Jag vill för övrigt meddela att @nders, via MSN, har meddelat att han har förstått vad jag menar.
Dessutom har han bett om tillåtelse att tramsa lite i denna tråd, vilket jag inte fann någon anledning att neka honom till.
Trams-on @nders!
[Redigerat av Rikard den 08 jan 2002]
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2