webForumDet fria alternativet

Läges rapport till fovvan

Småprat

6 svar · 182 visningar · startad av erka

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg
Frågan#1

Fovvan!
Det är kaos, ena katten "leia" har brutit beckenbenet och måste vila i 3-4 veckor, går på droger gör hon nu helt snurrig..kan inte få henne å busa nu så det blir ingen film. Hon ligger på djursjukhuset nu, men jag kan ju filma den andra galningen :) Men måste ha en skärm, skärmen kommer förhoppningsvis på fredag, jag ska skicka dig kodsnuttarna du ville ha men nu hinner jag inte cafea mera för nu har jag jättemycket att göra med ett stort flashigt projekt. Bara vill underätta dig om att jag inte har drunknat eller nått

Aight!

------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !

[Redigerat av erka den 07 jan 2002]

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Det låter allvarligt det där...

------------------
Det händer att jag inte är mig själv. Då är jag någon annan.

mm synd om katten flängt fram otebax till ett djursjukhus med henne hela julledigheten, tur att försäkringen gällde :)

------------------

Hur lyckades katten bryta "beckenbenet"?

Har du inte härdat henne?

------------------

Bordskiva, klättra, skrik, utsläpandeskatt på framfötterna, sur katt, ledsen katt, ont i katt, erka rädd, erka ringa djursjukhus, de påstå bråttom, erka ringa sambo, sambo komma, sambo sur, sambo kör fort, sambo kör fel, katt skriker, katt skriker mer, framme vid djursjukhus, katt drogad, katt snurrig, katt röntgas, katt drogas lite till, katt somna, sambo förtvivlad, katt sova några dagar där, katt hemma, katt inte äta å dricka, sambo förtvivlad igen, sambo ringa djursjukhus, katt där igen, katt sova där i ett par dagar nu, katt hämtas snart.

Det ska tydligen läka på 4 veckor så man får väll typ stänga in den i en garderob eller något...Försts trodde jag att det var katt terminatorn som kommit på besök men sen kom jag ju på att det var ett bort den välte över sig

------------------

Tack för den mycket djupa förklaringen av händelseförloppet erka! Det tordes nu inte råda några som helst tvivel om att din katt är fullständigt galen...

Vi får hoppas att den klarar sig utan ytterliggare men!

------------------

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Sådan katt sådan ägare... ;)

------------------

En gilf är inte alltid en gilf när det är en balk

/Rutger Travolta

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
119 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)