webForumDet fria alternativet

Varför?

Livsfrågor & relationer

18 svar · 234 visningar · startad av renegade

Medlem sedan dec. 200196 inlägg
Frågan#1

Har ett problem, träffade en brud för ett par veckor sedan som jag inte sett på sju år. Både hon och jag gladdes åt återföreningen, och började uppvakta henne med diverse prylar. Efter ett tag fick jag reda på att hon hade en snubbe hon ville bli av med (har misshandlat folk) varpå hon snackade med mej. Visst tänkte jag, det kan jag väl hjälpa henne med, vi hade juh en del att ta igen (gammal överenskommelse)

När jag började att snacka med denna snubben, fick hon för sej att "näh, jag vill ha honom istället" och senare gick hon tillbaka med "fixa honom"

Varför i helvete har ni brudar så svårt att bestämma er för vem ni vill ha?

Skulle uppskatta om jag kunde få lite respons på detta ämne.

------------------
För ett bättre Wf....

[Redigerat av renegade den 04 jan 2002]

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

Kvinnor är märkliga (o)djur som man aldrig lär sig förstå, det är bara att inse :(

------------------
-"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"

[Redigerat av stoffe-2k den 04 jan 2002]

Medlem sedan dec. 19996 592 inlägg

och började uppvakta henne med diverse prylar
Vilka prylar? (ja, det är relevant)

Hur ofta pratade / träffade du henne under den här tiden?

------------------
You don’t just stumble into the future.
You create your own future.

Vi träffades dagligen, ibland hos henne efter att vi kom hem från ami-s praot.

------------------
---------
För ett bättre Wf....

Vi träffades dagligen
Där har du problemet. Du var för tillgänglig. Tjejer (de flesta av dem) vill ha utmaningar. Om du snackar med henne dagligen kommer hon att bli uttråkad och placera dig i hennes "vän"-fack (jag säger inte att det alltid händer men det är ett väldigt vanligt scenario).

Glöm henne. Hon vill inte ha dig.

------------------

Medlem sedan maj 20001 215 inlägg

Kan inte nån av wFs tjejer säga något? CyberPet, hallå! :o

------------------
Erik Proudly Presenterar:
eMejlen - eSidan - eFrågan

Medlem sedan dec. 19995 874 inlägg

För att fånga hennes hjärta, behöver du nog vänta några år.
Hjälper inte det, så kan du glömma henne.

Även om hon tycker om dig nu, är du inte den rätta.
Hon söker spänning, och du som hela tiden står där - trogen och snäll - är inte så rolig. Hon vill gå den hårda skolan. Bli slagen några gånger, bli ordentligt utnyttjad. Därefter - om hon klarar sig - kan det hända att hon kan tycka om dig.

Medlem sedan maj 2001797 inlägg

Kan inte nån av wFs tjejer säga något?

eh. verifierar att flickor är konstiga. men hävdar väldigt bestämt att personer av hankön är minst lika mystiska om inte värre.

exakt på vilket sätt ville hon bli av med sin våldsamma snubbe, vilken typ av ök hade ni eg?.. låter lite "kontrakt" över det hela ju :e

------------------
for nothing now will ever come to any good

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

Gå vidare! Det finns massor med trevliga unga tjejer som säkert är minst lika bra som hon

------------------
MVH

Medlem sedan juni 20012 236 inlägg

Alltsa...Laidback har definitivt en poang nar hon sager att "...hävdar väldigt bestämt att personer av hankön är minst lika mystiska om inte värre"... :) Det ar dock en fraga om erfarenhet antar jag, man lar sig tolka dom sma liven med aren... ;)

Men just i detta fallet sa skulle jag vilja papeka att kvinnor (och aven man i manga fall) som levt i forhallanden dar fysisk misshandel, och aven psykisk for den delen, har varit en del av vardagen tycks ha valdigt svart att bryta av... Det kan ta ar innan dom tar det steget, men i manga fall sa stannar dom kvar hela livet...eller gar fran ett valdsamt forhallande till ett annat. Tyvarr.

Jag har verkligen ingen bra losning at dig. Sorry. Men ville kanske rada dig att inte ge upp hoppet an... Borja med att vara hennes van, utan uppvakning...fa henne att lita pa dig. Bli kompisar...ett stod.

Erbjud for Guds skulle inte att "klubba ner" killen hon ar tillsammans med! Det ar ju hon som maste ta steget fran honom, nar hon val bestamt det sa finns det andra metoder att halla honom borta om han skulle visa sig vara ett problem.

Sa...lycka till! :)

------------------
...möt min huggorm Darling...

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

hävdar väldigt bestämt att personer av hankön är minst lika mystiska om inte värre

Förnekas bestämt! Är inte det minsta mystisk. :e

------------------
"Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
NoBUGS/Yttermera.

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Vad än annsophie säger skulle jag nog 'klubba ner' han... Gillar inte killar som slår sina flickvänner... :x

Dock borde det hon försöka snacka med han innan, om det nu skulle hjälpa. Att slåss är aldrig en första utväg.

Tjejer är mystiska och mycket, mycket konstiga. Killar däremot är motsatsen. Ställ fram en bira och sära på benen så är vilken man som helst lycklig. §e ;)

------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com

-- En ask vet jag stånda - den Yggdrasil heter, ett väldigt träd överöst av vita sanden. --

Svar till spin: Han har suttit inne för misshandel av andra killar/män, orsak till misshandeln känner jag inte till.
Men han har utmanat mej i strid, och då jag tränar aikido kommer han inte låmgt med den utmaningen. I aikido lär du dej att förutse motståndarens nästa drag, om han har misshandlat sin flickvän vet jag inget om men har han krökt ett hårstrå på denna bruden kan han vara glad om han överlever vårt nästa möte.

------------------
---------
För ett bättre Wf....

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Grottmannafasoner att slåss om en tjej...

------------------
Trafikerar du internet?

kan han vara glad om han överlever vårt nästa möte.
Vad tänker du med? Du kan inte ha tränat aikido speciellt länge, för om du hade gjort det hade du gjort ALLT för att undvika slagsmål. Lyssna på dig själv. Du hotar med att ta livet av en annan snubbe pga. en bitchig tjej. Visserligen är det ditt liv, men jag tycker att det är dumt och fånigt.

Tjejen hade ett val, hon kunde välja mellan dig och den misshandlande killen. Hon valde den andra. Hon vill inte ha dig, inse det och gå vidare.

------------------

[Redigerat av Matti den 05 jan 2002]

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

Bire: Dem slås väl inte om tjejen, utan pojkvännen slår henne?

Fast en fight om bruden kanske inte vore så dumt §e Let the best man win ;)

Lycka till iallafall :)

------------------
"Om ändå Jorden vore platt!"

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Simpa:

Men han har utmanat mej i strid, och då jag tränar aikido kommer han inte låmgt med den utmaningen.

:OO

------------------
Trafikerar du internet?

Medlem sedan dec. 200122 inlägg

är han fjorton bast eller gör han sig bara till tro? :q

Hon finns inte längre för mej.

Tråden har fyllt sitt syfte!

Tack alla.....

------------------
För ett bättre Wf....

[Redigerat av renegade den 05 jan 2002]

645 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
481 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
161 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
481 ms — ändringar (db)