Trimma inläggsräknaren !
53 svar · 345 visningar · startad av brorsan · sida 3 av 3
Frågan, av brorsan
Har komplex för mina blygsamma 46 inlägg, men är ingen 100% hängiven forumsurfare (20% kanske?). Däremot vill jag gärna verka vara 100% (wannabe?) så hur kan man bäst trimma inläggsräknaren? ;) \ Skicka ut mitt användarnamn och lösen på en maillista? Neee, jag vill ju inte ha inlägg jag inte står för. Kreativa förslag? \------------------ Lat dräng och varm säng skiljs inte gärna åt.
Läs frågan i sin helhet →Vem tramsar?
Nu slutar min hårda jobb dag :e
och jag beger mej hemmåt!
ses!
------------------
"Om ändå Jorden vore platt!"
Vilken familj?
Lite mera kreativ måste man vara om man ska komma upp i ca 4000 inlägg/år.
Hmm, inser precis att man börjar ligga lite risigt till nu. ;)
------------------
Hårt arbete lönar sig till slut. Lathet lönar sig NU.
Det bästa sättet är att skriva ett inlägg per rad i ett textdokument.
Därefter gör du ett litet program som läser av rad för rad och postar inlägg med random timer på mellan 60-500 sekunder.
Du kan välja själv om du vill posta inlägg i olika forum eller om du bara skall posta i ett forum.
Skall du posta i olika forum, kan det vara vettigt att ge raderna kategorier som ditt program först läser av så den vet var inlägget skall postas.
Nu kan vi börja snacka trams...
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
Brimba; Du utvecklar jag använder!
------------------
En gilf är inte alltid en gilf när det är en balk
/Rutger Travolta
*undrar fortfarande vilken familj det talas om*
Ricky: Har du faktiskt inte märkt hur vissa personer blir mer accepterade än andra :q
OM tex Bire psotar ett inlägg så skriver alla i det utan att bry sig om vad det är om men om någon ny kommer så är stämningen i den tråden ungeför "Who the fuck are you??" :e
typ alltså....
------------------
MVH
Finns ju inte en chans att komma ifatt er. Vänder bara ryggen till i en timme eller två så har ni fyllt två nya sidor... =O
Nej, tillbaka till ämnet, kan man manipulera siffrorna eller lägga till en siffra framför inläggen på något vis... ;) Hmm ett layer med två tillagd siffror... ? Kunde haft 4351 inlägg istället för 51. =)
Nu ska jag öpppna en ny tråd och beklaga mig över något helt annat som jag måste få ur mig...
Ni är så bra lyssnare!
Som pratar i mun på varann..
------------------
Lat dräng och varm säng skiljs inte gärna åt.
Ja va fräckt, då skulle jag haft 433232 inlägg, fast å andra sidan sett så skulle bire haft ungefär 438350 eller nåt sånt. ;)
------------------
Hårt arbete lönar sig till slut. Lathet lönar sig NU.