reklam :q
p.s
längtar till wf - the next edition, men den tuffa featuren att rapportera trådar!
d.s
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
[Redigerat av Brimba den 03 jan 2002]
13 svar · 463 visningar · startad av jisel
När ni sitter där och tänker på hur livet är kan ni lika gärna surfa vidare och samtidigt tjäna lite pengar...Jag fick idag min första check av företaget Nitroclicks, och den var på 500 dollar, alltså drygt 5000 spänn, det ni! Vill bara tipsa er om denna möjlighet, jag har skrapat ihop dessa pengar på ca. 2 månader genom att surfa ca. 5-10 min per dag. Det vore bra om ni använde min länk också, då tjänar ju jag ännu lite mer pengar...men vill ni inte det är det ok, det är ett riktigt bra tjäna-pengar tillfälle!!!
Här är adressen: Redigerat av hypatia med hänvisning till webForums regler §2
[Redigerat av hypatia den 04 jan 2002]
reklam :q
p.s
längtar till wf - the next edition, men den tuffa featuren att rapportera trådar!
d.s
------------------
Mvh
Patrik aka Brimba
[Redigerat av Brimba den 03 jan 2002]
Och det där är det första inlägget jisel någonsin har skrivit här. Varför får jag en känsla av att jisel aldrig kommer skriva några inlägg om något annat än detta?
Det ligger nått i de tni säger. Låter bra med en rapportera inlägg funktion.
[R]Jag kan inte stava
------------------
/Dahlgren
"Det finns saker som man måste vara fackman för att inte förstå"
[Redigerat av dahlgren den 03 jan 2002]
Det är ju nästan så att man blir glad över att få se lite gammal hederlig spam ala Passagen stil! :D ;)
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Visst det funkar säkert... Då skulle du altså tjäna lite över 100 kronor i timmen för att sitta och kolla på lite reklam, jag tror att jag tar och ringer och säger upp mig ifrån jobbet med en gång, givetvis sliter folk arslet av sig, när dem kan sitta hemma och tjäna över 100 kr i timmen för att kolla på reklam och samtidigt sitta hemma och slappa hemma och surfa.. YEAH!!! Jag kommer ju bli rik! =) Men att detta är sant är ju ungefär lika stor chans som att jesus kommer återuppstå! Snälla förstår du inte att du gör dig till åtlöje?
Brimba samt Stoffe!
Citerar baloo! Hur tror du att grabben ska komma ihåg saker om ni knockar honom!
;)
------------------
MVH
Näää Jag vill ju ha den där länken men verkar ju tjänna jätte bra med pengar.. :(
:e §e :e
------------------
"Om ändå Jorden vore platt!"
Rinaldo: Nej, det var Baloo som knockade och Bagheera som du citerade.
------------------
- Swey
Med reservation för upprörda känslor.