Hmm.. Vi skulle vara några som skulle ha fest, men de flesta föll ur och idag var det bara jag och ett annat par som var kvar. De ville vara ensamma.. ;) Så nu ska vi se om jag kan hitta på nåt.. ;)
Ska ner till en båt i hamnen som vanligtvis fungerar som krog, men som nu är bokad bara av oss - en massa krogmänniskor som tagit ledigt från slitet bakom baren och tänker partaja loss ordentligt!
Trerätters, gratis dricka och skumpa vid tolvslaget med bästa utsikten i stan. :)
Det här med att större delen av stans bartendrar är hos oss innebär naturligtvis att de loosers som går på lokal ikväll kommer få vänta läääänge för att få dricka - bara amatörer bakom barerna ikväll... §e
------------------ Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
Det är rätt dött i hålan jag bor i så det lär inte hända så mycket. Sånt e livet när man inte kommer in överallt och inte har lust att ragga fjortisar. ;) :e
------------------ Är det en fysisk liknelser eller är du bara ett stort bakverk?
Ajabaja, SirPeter! Inte tulla på nyårsskumpan flera timmar innan! ;)
Du ser uppenbarligen i kors - nog för att jag kan räkna mig till det gäng som håller i partajet på båten, men att jag skulle stå i baren har jag då aldrig påstått... :p
------------------ Det är inte förbjudet att vara fattig
- men det är förbannat opraktiskt
277 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2