Tack själv du!!
Tack för att du varit så duktig att stänga många ej-passande-trådar!
Gott nytt år på er allihopa och jag hoppas jag ser er här den 1 januari med alla fingrar och ögon i behåll! ;)
------------------
Balk.
18 svar · 298 visningar · startad av hypatia
Jag har inte varit med riktigt hela året, men jag tänkte ändå försöka mig på en liten tillbakablick på några av mina favoriter bland Cafétrådarna. Fyll gärna på med fler, det finns 95 sidor med Cafétrådar från året som har gått. ;)
En av Luxmans förgyllande tävlingar - Luxman har en förmåga att skapa tävlingar som engagerar och entusiasmerar oss. :)
Jymdis klockrena analys av wF:are - Den här tråden kom några timmar innan terroristattacken i New York och hamnade tyvärr lite i skymundan. Den är så bra att den förtjänar att tittas på en gång till. :)
Insamlingen till CyberPet - Det var härligt att se att så många wF-are utan att tveka ställde upp för att samla in pengar till CyberPets röstprogramvara.
En typisk tramstråd - Tramstrådar som den här ger mig många goda skratt.
Tråden om terroristdådet i USA den 11 september - Många medlemmar sökte sig till webForum för att prata om den fruktansvärda katastrofen. Jag tyckte att det var mycket skönt att dela oron och rädslan med andra och det verkar som att det var fler som tyckte så.
Tack alla wF-are för året som har gått. :)
Jag hoppas att nästa år blir lika trevligt som det här har varit!
*kram* :f
Tack själv du!!
Tack för att du varit så duktig att stänga många ej-passande-trådar!
Gott nytt år på er allihopa och jag hoppas jag ser er här den 1 januari med alla fingrar och ögon i behåll! ;)
------------------
Balk.
Tack alla wF-are för året som har gått.
Jag tar åt mig en stor del av äran, möjligen 50%...
------------------
Det händer att jag inte är mig själv. Då är jag någon annan.
Jag kan nog ta 1% eftersom jag har ca 1 procent av wFs inlägg
------------------
En vis man käftar alltid emot, ty han kan inte hava fel!
Räknade precis ut att jag gjort 0,9 procent av wFs alla inlägg! Wow! :D
Gott nytt år kära medlemmar! :e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
Vilken sammanställning! :)
Gott slut och gott nytt på er allihop.
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
Gott slut och gott nytt på er allihop.
Önskar detsamma....och ta det lungt ikväll... :)
------------------
Lead. Don´t follow.
Gott nytt slut! :D
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
Weeee! Jag har gjort ca 1,6% av wFs inlägg! :e
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Gott slut och Gott Nytt År alla på wF
Först!
Tack hypatia för ditt excellenta engagemang som moderator i cafét och den visdom, intelligens, värme och humor som genomsyrar din övriga närvaro på wF. Den här tråden är, som så mycket annat, ett bekräftande av vad jag just skrev. :f
Tack övriga för ett mestadels mycket intressant wF-forum år i såväl Diverse som övriga forum.
En hel del har förändrats under året, då tänker jag inte på alla namnbyten, utan i första hand hur karaktären på inläggen i cafét kan ändras från månad till månad. Vissa perioder så finns det bara trams så långt ögat kan se emedan under andra perioder vilar ett allvar som nästan tränger bort allt trams. Flera medlemmar har tillkommit under året med massor av ny energi och postningsglädje, samtidigt som vissa medlemmar som tidigare ”dominerade” postningen i vissa forum minimerat sin närvaro. Det här är en naturlig företeelse i ett dynamiskt forum där tiden, jobbet, familjen, studierna, hälsotillstånd, glädje, sorg, kärleksbekymmer är några av alla de faktorer som spelar in för oss medlemmar och vårt engagemang.
Jag skall inte försöka mig på någon analys av verksamheten i stort utan ville bara peka på att förändringens vind till viss del skett på wF, både vad gäller forumledare som karaktären på postningarna i cafét.
Jag har själv under vissa perioder undrat var diskussionsforumet cafét tog vägen, när det ibland formligen dränks av näst intill fullständigt onödiga och ointressanta trådar. Men det är helt egna värderingar och de som tillkommit under året har kanske överhuvudtaget inte märkt någon förändring eftersom de anlänt till ett forum och anslutit till den aktivitet som för tillfället då råder i forumen.
Det är då lätt, som mer erfaren medlem, att börja kritisera masspostningarna av mindre viktiga diskussionsämnen, men för de som tillkommit så är ju företeelsen det normala.
Om något behöver stävjas så har vi ju regler för den hanteringen, hehe. ;)
Nej tillbaka till det trevliga, jag tackar alla medlemmar, moderatorer, forumledare, administratörer och inte minst Kjell för ert engagemang som gör att man återvänder till forumet dag efter dag. Det känns som man saknar något när man blir tvungen att avstå från all den kompetens, humor, intresse, ironi, glädje, sorg, kamratskap och engagemang som alla inblandade lägger ner här.
Jag verifierar att jag är glad att jag hittade hit en gång i tiden.
Ha nu ett gott slut och ett gott nytt år.
Krama om varandra.
Stor nyårskram från gamlingen Luxman till er alla *KRAM*
Jag slänger med några :f :f :f också, det kanske är några som vill ha det istället.
Jag tror och hoppas att 2002 blir ett fantastiskt wF-år..
Jag spår att dessa inlägg kommer vara mycket intressanta! :)
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/005953.html
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/007302.html
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/006666.html
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Vem gör det första inlägget 2002?
Hursom helst så önskar jag er alla ett gott slut och ett bättre nytt!
------------------
Ancilla, face mea laganum!
Erik Juhlin>> Jag tror att du har rätt. Någon borde hålla bättre koll så att det inte kommer in en massa insmygande sexlänkar i trådar sådär. ;)
------------------
Hårt arbete lönar sig till slut. Lathet lönar sig NU.
Erik Juhlin kan konsten att hitta intressanta inlägg. :p ;)
Tack för de värmande orden, Luxman! :)
Jag kan bara hålla med. wF-året har varit bra trots tråkiga händelser i världen. Det är härligt att veta att så många underbara människor finns därute i landet som är kärleksfulla och engagerade.
Vi kommer ju inte alla alltid överrens, men i det stora hela tror jag vi alla strävar efter att wF ska bli ännu bättre (om det nu går!).
Jag tycker hypatia tagit fram essensen av vad wF egentligen är. Mycket humor, insiktsfulla inlägg, gott hjärta och enorm empati.
Jag är glad över att få vara er wF-vän.
Tack för ytterligare ett underbart år! :f
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
Instämmer. :)