SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Frågan 30 dec. 2001 13:20 #1 Finns det några här på wF som är släkt med varandra på nåt sätt, typ familjemedlemmar eller liknande? Vilka och hur isf?
------------------
En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten.
[Redigerat av SirPeter den 30 dec 2001]
Simpa Medlem sedan aug. 2000 2 992 inlägg Bire och Rickard tillsammans ? :O
------------------
"Om ändå Jorden vore platt!"
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Ymer och Viking = grannar ;)
------------------
Balk.
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg myslan är min lillasyster. :)
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Yep. Fast vem som är min storebror får ni lista ut själva..
------------------
You don’t just stumble into the future.
You create your own future.
Jag är troligtvis inte släkt med någon här.
------------------
Dekorera tårta och bakverk med O´hoj.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Matti>> Tack för ett givande svar. Gnäll inte om andra tramsar efter såna inlägg heller. :l
Holgersson>> Det var inte det jag undrade.
------------------
En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten.
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Sirpeter, ah.. läste bara första frågan i ditt inlägg. Om jag hade sett den andra (frågan) hade jag inte skrivit något inlägg. Förlåt!
------------------
You don’t just stumble into the future.
You create your own future.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Matti>> Det är lugnt. ;)
------------------
SirPeter >>
Ursäkta. Jag ville inte förstöra din tråd med ett dumt inlägg, jag tänkte mig helt enkelt inte för.
------------------
Goodbye baby bye bye
:e
------------------
R a c e r A n k a n - En äkta v i k i n g . Konstruerad av n o r d b o r för n o r d e n
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Holgersson>> Lugnt ;)
------------------
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Jag tror att Kjell är min pappa & att Rikard & sgtpepper samt reefer är mina bröder.. Men det är tyvärr inget jag kan bekräfta då Kjell vägrar berätta sanningen för mig. Min bardom har varit svår.. mycket svår.
Luxman & jag är iaf kusiner och det i sin tur betyder att jag mycket väl skulle kunna gifta mig med nån av hans döttrar.
Cyberpet & jag är bara ett kärlekspar & det kan man ju inte kalla släkt.
Sen har vi alla kusiner som drattar omkring överallt.. Jag tänker närmast på den lille smurfen Matti & den alltid lika glade Oelbal. Även SirPeter, casca & viking är kusiner jag ofta stöter på i forumet.
Min mamma är som ni alla vet LeJa, men hon & hypatia har tydligen skilda åsiker om vem av dom som är min riktiga mamma.. Bägge två skyller på varandra så min enda utväg är att kalla dom mamma bägge två om man ska kunna bevara husfriden.
Ibland är det bra med dubbla mammor, ibland suger det getpung!
Systrar har jag inga alls som tur är.
------------------
Trafikerar du internet?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Från början var jag faktiskt nyfiken men nu vet jag inte längre. :l
------------------
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Sorry SirPeter.. men det var väldigt lockande alltså ;)
Jag är inte släkt med nån vad jag vet. :)
------------------
Trafikerar du internet?
C CyberPet Medlem sedan dec. 1999 6 588 inlägg Bire, vadå? Om du gifter dig med mig blir vi ju släkt och jag får alla dessa släktingar också. Eller?
För att vara allvarlig: Brimba och Linda är förlovade och är på sätt och vis släkt (speciellt när de gifter sig).
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
G goldy Medlem sedan apr. 2001 3 689 inlägg Motorola är min älskade bror!
------------------
======goldy =======
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns " TARGET=_blank>db<---BURNER--->db </A>
Mirxa och MsMe är systrar tror jag. Sen tror jag nån av dem är tillsammans med Kreba.
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Y Ymer Medlem sedan dec. 2001 104 inlägg wmaster -> Min bror
------------------
Som en vän sade:
Gröna dvärgar äter naturligtvis inte blåa drakar till frukost.
(eller tvärtom)