...smileysarna att det är helt legitimt att börja festa inför nya året nu eller? ;) :birp
------------------
Pengar gör ingen lyckligare sägs det men jag gråter hellre i en limousine än i en buss.
15 svar · 222 visningar · startad av SirPeter
...smileysarna att det är helt legitimt att börja festa inför nya året nu eller? ;) :birp
------------------
Pengar gör ingen lyckligare sägs det men jag gråter hellre i en limousine än i en buss.
Tjaa, har man jobbat som åklagare i ett antal år så lär man sig en hel del ord. ;)
------------------
*Gör vågen* ;)
HAHA ;)
Har du börjat så tidigt Bire? ;)
------------------
Bire>> Det är ju iaf bättre än luvorna. De här betyder ju att det snart är fest istället för trist jul.
------------------
måste nog säga att smileysarna var sötare med luvor.. nu mår man lite illa.. :r
------------------
i'm going nowhere without my mössa!
Det här forumet slutar aldrig att förvåna mig. :)
*gillar smileys med hatt också*
Tillbaka till topic. ;)
SirPeter, jag tror att du är stor nog att avgöra själv när du får festa oavsett om det finns hatt på smileysarna eller inte. :p
hypatia>> Hmm, jag som ville ha nån att skylla på om jag blir för berusad. :(
;)
------------------
En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten.
Dom hade nog burat in mig då misstänker jag. ;)
------------------
En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten.