eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg--> Sirpeter
jag har köpt en ny dator för inte så längesen, så där ingick det mesta du rabblade upp. scanner o skrivare har man ju på jobbet ;) man kanske skulle ta o investera lite pengar på en amiga eller nåt.. :) fast man vet ju inte riktigt vad som händer i amigavärlden just nu så det väntar jag nog med.. man kanske ska köpa sig en resa istället nånstans.. :OO :)
--> Kiwi
så länge du erbjuder mig sexuella tjänster så stöter jag bort dig utan problem ;)
------------------
Skateboarding since 1986
"Jag är ingen pojkspoling! Jag är 25 år gammal!"
-->Eureca
asså det e inte 1 miljon du fått ;)
MinsannMedlem sedan feb. 20011 517 inlägg-> Kiwifagel
HAHA börjar inte de bli lite torra?
no way! de är jättegoda. åt en till nyss :e
------------------
i'm going nowhere without my mössa!
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg--> Kiwifagel
nej.. men jag tänkte att detta kunde vara en intressant tråd om alla hade svarat ärligt vad dom hade köpt för 2.800:-
skulle vara kul o se hur alla tänker... :)
men visst.. vi kan tramsa sönder denna tråd med.. sure... ;)
Sirpeter är dock nog ärlig! :)
------------------
Skateboarding since 1986
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggeureca>> Kanske är det nåt du behöver till ditt hem? Möbler? Köksprylar? Mattor? Diskmaskin? Micro? Tvättmaskin? CD-Växlare? Trådlös telefon?
------------------
Pengar gör ingen lyckligare sägs det men jag gråter hellre i en limousine än i en buss.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg*är alltid seriös om jag ser att tråden verkar vara det* ;)
------------------
Pengar gör ingen lyckligare sägs det men jag gråter hellre i en limousine än i en buss.
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inläggMöbler vet inte hur jag lyckats från att vara "hemlös" till att för ett halvårsen fixa lägenhet o fylla den med möbler att jag knappt kommer fram i lägenheten
Köksprylar hm.. har nog alla grundsaker man behöver..
Mattor har en heltäckningsmatta i rummet o köket är fyllt redan :)
Diskmaskin nja... man kan diska förhand sålänge man är en ungkarl :)
Micro Har jag! :)
Tvättmaskin Har jag också.. har dock lyckats ta sönder den.. man kanske skulle laga den. nån som är bra på sånt?
CD-Växlare nej.. usch.. bort med cdskivor.. ;) mp3 rullar i mitt kassetdäck :)
Trådlös telefon nja.. såna kan man ju lyssna av har jag hört... :OO
tack ändå SirPeter... det här är nog inte lätt.. *funderar*
------------------
Skateboarding since 1986
PaceMedlem sedan juni 20019 024 inläggSpara till en systemkamera.
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
mp3 rullar i mitt kassetdäck
Que??? spelar du in dom på band??? :q
------------------
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg--> Pace
en systemkamera kan man väl nästan få för 3.000?
fast jag lever digitalt så jag köper nog en digitalkamera :)
------------------
Skateboarding since 1986
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg--> SirPeter
nej.. men jag har kopplat in datorn till kassetdäcket. alltså den gamla bergsprängaren... :)
------------------
Skateboarding since 1986
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggeureca>> *pustar ut* jag tänkte väl det. ;)
Jag hade nog sparat tills jag kunde köpta en bra digitalkamera istället då tror jag.
------------------
SSPiNMedlem sedan mars 20007 896 inlägg Varför göra av med dem på en gång då? Spara dem, eller laga din tvättmaskin för pengarna! Kläder funkar ju alltid, eller gå ut och sup upp pengarna. :)
Nej, juste. Du dricker ju inte. Då kan du få bjuda mig medans du sitter brevid. :e
Annars behöver jag en massa saker. :OO
MinsannMedlem sedan feb. 20011 517 inlägg-> eureca
webcam? ;)
------------------
i'm going nowhere without my mössa!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggeureca>> Om det är så att du funderar på en digitalkamera så har jag precis startat en tråd i foto & film om nåt sånt eftersom jag funderar på en egen istället för den som jag har via jobbet. Bara att se vad de som kan sånt tipsar om. ;)
------------------