webForumDet fria alternativet

Tack så mycket allihop!

Småprat

21 svar · 255 visningar · startad av MAGGE

Medlem sedan aug. 2000696 inlägg
Frågan#1

Tack så mycket allihop!
För detta året! Alla som har hjälpt mig med olika saker. Och alla som hjälpt andra med andra saker. WF är nog det bästa som hänt internet! ;) Om jag fick ta med mig en sida till en öde ö så hade det nog blivit WF! Alla underbara heta debatter som varit, roliga som lite för heta. Allt tillsammans blir en underbar soppa! Slurp!
Från mig till er alla En riktig God Jul och ett riktigt Gott Nytt År! :D

Och vad är Julen utan en fin dikt?

Farmor njuter av julens atmosfär, alla är samlade, gammal som kär. Mor står och rör vid spisen, far är ute och sätter på...

...kaffet i köket, julfika snart, i stugan det pysslas i rasande fart. Ute i kylan är drivan djup, farfar vill gärna ta sig en...

...promenad i det vita vinterland, utanför fönstrets rimfrostrand. Fler gäster det kommer in i husets sal, alla är här för de har inget...

...emot att här fira sin jul, barnen leker och haver så kul. Morbror på de små flickorna titta, "Det vore fint med en liten..."

...bulle till kaffet som nu är serverat, till Kalle och vänner som har musicerat. Och Benjamin syrsa har sjungit så sävligt, men alla tycker att det låter för...

...resten, säger mor, är julmaten klar, och far bjuder brännvin till envar -Här finns till alla hörs hans dova stämma, på landet bränner vi nämligen...

...inte upp alla sopor, vi källsorterar, och spar pengar till det som vi konsumerar. Efter maten måste mätta morfar deklarera -Jag måste faktiskt gå ut och...

...köpa en tidning, vänta ni här, jag kommer tillbaka om en stund sisådär. Och snart kommer tomten och delar ut gåver, i soffan sitter gamla mormor och...

...nynnar på julevisor med mera. Bredvid tonårsdottern som börjat fundera Skall hon berätta på julaftonskvällen, att hon faktiskt blivit på...

...ett sådant strålande julehumör, för hon på flaska har fått en odör. Som får varje man ner på knä och på huk, fast allt hon vill ha är ju deras...

...kärlek, men tänk nu ej mer på det. För nu skall det sjungas om räven som smet. Kvällen är slut, den har varit så kul, och jag önskar er alla en riktigt God Jul!!!
------------------
www.gametrade.nu
You will be playing my games with your body in flames!

[Redigerat av MAGGE den 23 dec 2001]

Medlem sedan aug. 20002 992 inlägg

God Jul på dej God Jul på alla! :D

------------------
"Om ändå Jorden vore platt!"

Medlem sedan okt. 2001509 inlägg

far är ute och sätter på...

Vem då..?

God Jul! :)

------------------
Jag äger Konsum.

Holgersson>> Kaffe! Det står ju! ;)

------------------
www.gametrade.nu

Jag ser bara det jag vill se.. §e :e

------------------
Jag äger Konsum.

Medlem sedan feb. 20011 517 inlägg

-> Holgersson
det är rätta takter! §e

------------------
i'm going nowhere without my mössa!

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

*håller upp en flaska brännvin och en kopp kaffe framför Holgersson*
Vad ser du?

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

Rosa fladdermöss.

------------------
Jag äger Konsum.

Medlem sedan jan. 20013 039 inlägg

------------------
"Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
NoBUGS/Yttermera.

Rätt svarat för brännvinsflaskan än Bires och den får du smisk om du pillar på. :stefan :birp

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

[Redigerat av SirPeter den 23 dec 2001]

Kolla, ett foto på Bendro:
http://free.webforum.nu/wf/Forum1/HTML/005271.html#8

------------------

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Om vi då kan återgå till topic, och kanske inte tramsa sönder varje tråd ( :OO ), så vill jag passa på att tacka alla trevliga medlemmar för ett för det mesta fantastiskt roligt år.

Tack alla som frågar, tack alla som svarar, och tack även till er som bara tramsar. ;)

Mvh,
@nders
Forumledarmarsvin
webForum

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

God Jul! :D

@nders>> Hmmm, som om vi skulle tramsa sönder alla trådar??? Jaja, okej då, Tack för ett bra år som snart är till ända.

------------------

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Jag instämmer i tackkören!
Tack alla för det här året och för att ni förgyller Internetdelen av mitt liv. :D

God Jul!

hypatia
Killer Rabbit ;)

Medlem sedan dec. 19996 588 inlägg

Jag ställer mig i tackkön också... tack tack tack!

PUSS PÅ ER ALLIHOP! :f

------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.

Medlem sedan feb. 20011 517 inlägg

eftersom jag inte varit här hela året.. :r .. så får jag väl ta och tacka er för att ni är så söta och.. uhh.. tramsiga :e

------------------
i'm going nowhere without my mössa!

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

Varsågoda allihop, ingen orsak. §e

Skämt åsido: God Jul alla wF:are!

------------------
"Visst är det många som använder Windows, det är många som tittar på Bingolotto också."
Martin Lindhe

Blev Julafton som ni tänkt er? Fick ni det ni önskade? Själv så somnade jag klockan 16, 18, och sista gången 20.00 och vaknade nu 12.20. Och inte en enda julklapp fick jag. Och ändå så är man med på detta själv att "vi ger inte till några vuxna". Ekonomiskt är det ju bra men jag är nog inte riktigt vuxen... JAG VILLE HA JULKLAPPAR. Ingen DVD, ingen hemmabio, ingen ny dator, fy vad tråkigt! Men som tur har man två döttrar som man kan köpa dotorer, walki talkies och robothundar till som pappa sen får leka lite med! Hur hade ni det på jul?

------------------
www.gametrade.nu

Jag hade en hyfsat bra julafton.

------------------
Jag äger Konsum.

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)