hypatia>> Tack, du är snäll du. ![]()
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
31 svar · 523 visningar · startad av Luxman · sida 2 av 2
Så här dags är bara tomten vaken, men även han fryser om baken. ;) Jag kollade temperaturen...brrrr Kl. 03.30 gällde följande temperaturer: Luleå -29 Sundsvall -23 Gävle -17 Uppsala -19 Stockholm -26 Örebro -23 Karlstad -17 Norrköping -25 Göteborg -10 Jönköping -16 Halmstad -16 Växjö -23 Kalmar -15 Helsingborg -15 Malmö -13 Är det kallt eller kallt? God Jul :) \------------------ Red: Kas
Läs frågan i sin helhet →hypatia>> Tack, du är snäll du. ![]()
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Är envis som en åsna
Infödd Boråsare eller? §e :e
------------------
"Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
NoBUGS/Yttermera.
Bendro>> Nope, född på annan ort men vet inte om jag vill avslöja vilken med tanke på hur en viss annan wF:are är som kommer därifrån. :birp ![]()
------------------
Är också inflyttad. *Vad tusan tänkte jag på?! :e * :birp
------------------
"Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
NoBUGS/Yttermera.
Borås är fint, inte för att staden har speciellt mycket att erbjuda, men ändå...
------------------
Det händer att jag inte är mig själv. Då är jag någon annan.
Nog lider jag precis lika mkt som cyberpet.
Det är alldeles för många grader på helt fel sida av nollpunkten.
------------------
Drick tills det att hon är söt, men sluta innan bröllopet.
Forza Luleå, SM-guld 2001
oelbal>> Det stämmer, det finns mycket bra och mycket som är helkass i Borås. Det finns uteliv men vet man inte vart eller när så kan det verka heldött. Fast det värsta är nog bilisterna som kör illa som f-n, hade någon av de 90% som kör i den här stan satt sig i en bil och börjat köra i en storstad så hade de smällt inom fem minuter.
Fast de kanske har lärt sig av alla de tokstollar som ligger i vänster fil på motorvägen bara för att dom tycker att det är den filen man skall ligga i om man kör fortare än 90. :birp ![]()
------------------
Åsså undrar ni varför jag ligger i sängen så länge även när inte Ben är hemma. :e
------------------
/Petra
If you see someone without a smile, give them yours.
CyberPet>> Nä det undrar vi inte, vi vet att du är lika lat som resten av oss.
:birp
------------------
*känner mig träffad*
*hugger som en kobra*
SirP: Nope, född på annan ort men vet inte om jag vill avslöja vilken med tanke på hur en viss annan wF:are är som kommer därifrån.
Ohmygod, ska detta betyda att du antingen är härifrån eller från min vackra hemstad..? *argh* :e
För övrigt var det inte så överdrivet kallt här vid lunchtid (bara en sådär -12), men när vi åkte upp till Habo märkte vi att det var bra mycket kallare. När jag inspekterade termometern stod den på -19,8! Marsch ut till bilen och hälla i mer glykol! :e
------------------
Pengar är inte allt - säger de som har
Q>> Nejdå, det är lugnt, det är åt andra hållet till och med. ![]()
------------------