Jaha, där ser man!
*skriver upp i vbs-boken*
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
29 svar · 265 visningar · startad av Holgersson
Idag ska jag köpa julklappar!
Jaha, där ser man!
*skriver upp i vbs-boken*
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Vad är "vbs-boken"? :q
Och med det menas ..?
Bire har fel. Det betyder inte alls det där.
------------------
Vad menas?
Nu har Bire haft fel två gånger i sitt liv. En gång 1978 när det gällde ett recept och en gång 2001 när det gällde en bok. :bire
------------------
Nope. Bire har rätt.
Nu har både Bire och Rikard fel. PÅ min bok står det vad det betyder. Deras böcker kanske är en annan modell helt enkelt men så länge det gäller min bok (och det gör det den här gången) så har dom fel. :birp
------------------
Rikard: Dags får en vecka på Passagens sportkonfa för SirPeter anser jag...
Han har gått över gränsen mer än en gång nu!
(Man får går över gränsen, men inte gå tillbaka för att gå över den i en gång till...)
------------------
Trafikerar du internet?
I morgon ska jag köpa julklappar! Lite sent ute, men vafan... ;)
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
Bire kan inte stava. :stefan
------------------
Det är klart att Bire har rätt!
SirPeter, det är din bok som har fel. Acceptera det nu istället för att gnälla mer, du hamnar bara i skamvrån till slut.
Jag förstår fortfarande inte vad en "vbs-bok" är för någe.. Det kanske är jag som är dum eller nåt, men jag fattar inte riktigt.. :OO
Holgerson>> Min bok är en speciell bok, oavsett var Bire och Tysken säger. Deras bok är säkert en elak bok. :birp
------------------
Varför har inte jag en bok då?
Jag vill också ha en bok.. :(