hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg
Verifieras och jag är bedrövad över hur SirPeter fullkomligt våldför sig på den tradition av ärlighet som finns i tävlingar av detta slag på webForum.
Jag instämmer å det bestämdaste! Det räcker inte ens att skicka in rätt svar för att vinna tävlingen!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Jag kunde självklart alla svar.
Verifieras. ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägghypatia>> Jodå, men det där med att ha rätt svar har du missat. :p
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
@nders, jag måste be dig att redigera ditt inlägg. Tänk på att forumledare bör föregå med gott exempel även vad gäller stavningen!
Korrekt. Jag har skadat min ena hand, och därför blir också fingersättningen galen ibland. Jag ber om ursäkt för detta samtidigt som jag verifierar att det inte på något sett är mitt fel.
Mvh,
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggJag skulle nog vilja se den hand-skadan som gör att ett av dina fingrar trycker ner knappen ä istället för knappen e ;)
------------------
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg*trams*
SirPeter, jag tror att du fuskar och ändrar svaren beroende på vem som skickar in dem!
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggSjälvklart gör jag det, har man makt nog att höja broar, döpa om folk och ändra priser m.m. så gör man ju självklart det. :e
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag tror han bara ändrar reglerna.
Eller säger 'Nä, det mailet har jag inte fått'.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggInte locka mig till sånt när du har skickat in rätt svar @nders. ;)
------------------
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggJag tror att han såväl ändrar svaren och reglerna som förnekar att han fått in rätt svar.
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
Jag tror att han såväl ändrar svaren och reglerna som förnekar att han fått in rätt svar.
Verifierar att hypatia har skickat in två felaktiga svar med förhoppning att kunna vilseleda tävlingsledningen. ;)
------------------
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggKul att se att det trots allt finns en del som tar tävlingar lite seriöst. Det har kommit in flera rätta svar men ännu inte fem stycken så chansen finns ännu. ;)
------------------
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggNu är vinnaren nära kan jag berätta.
Konstigt bara att det skall ta nästan ett dygn med såna frågor som mina elever skulle löst på max en halvtimma, och då har de flesta av dom knappt använt en dator förut ens. ;)
------------------
AAxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg :D
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggNu har det gått över ett dygn, snart får man nog ge bort vinsten till nån av de få som har svarat rätt. :(
------------------
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggKlockan 07.00 imorgon bitti är tiden slut och då vinner den som har lämnat in sist om inte det har kommit in fem rätta svar.
Jag trodde att ni var bättre på det här faktiskt. ;)
------------------
Nu har jag skickat in mitt svar....jag vill ha ett pris.. ;)
------------------
Store Ande, ge mig sinnesro
att acceptera det jag
inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan
och förstånd att se skillnaden.
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggKan tjejer vinna :q
------------------
Don't panic!