webForumDet fria alternativet

Tävling

Brädspel & lek

45 svar · 307 visningar · startad av SirPeter · sida 2 av 3

Frågan, av SirPeter

Kan du lösa dessa frågor? Har du tur? Det gäller inte bara att svara rätt, det gäller att vara i rätt tid med. ;) Den femte personen som kommer med rätt svar på alla frågorna utan att ha svarat tidigare vinner. Det gäller alltså att inte vara för snabb och dessutom ha alla rätt. Enväldig domare är jag SirPeter och min slutgiltiga dom går ej att överklaga. ;) Ditt svar skickar du till Tävlingen ä

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Verifieras och jag är bedrövad över hur SirPeter fullkomligt våldför sig på den tradition av ärlighet som finns i tävlingar av detta slag på webForum.

Jag instämmer å det bestämdaste! Det räcker inte ens att skicka in rätt svar för att vinna tävlingen!

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Jag kunde självklart alla svar.

Verifieras. ;)

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

hypatia>> Jodå, men det där med att ha rätt svar har du missat. :p

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

@nders, jag måste be dig att redigera ditt inlägg. Tänk på att forumledare bör föregå med gott exempel även vad gäller stavningen!

Korrekt. Jag har skadat min ena hand, och därför blir också fingersättningen galen ibland. Jag ber om ursäkt för detta samtidigt som jag verifierar att det inte på något sett är mitt fel.

Mvh,

Jag skulle nog vilja se den hand-skadan som gör att ett av dina fingrar trycker ner knappen ä istället för knappen e ;)

------------------

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Verifieras också!

*trams*

SirPeter, jag tror att du fuskar och ändrar svaren beroende på vem som skickar in dem!

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Självklart gör han det.

Självklart gör jag det, har man makt nog att höja broar, döpa om folk och ändra priser m.m. så gör man ju självklart det. :e

------------------

Jag tror han bara ändrar reglerna.

Eller säger 'Nä, det mailet har jag inte fått'.

Inte locka mig till sånt när du har skickat in rätt svar @nders. ;)

------------------

Jag tror att han såväl ändrar svaren och reglerna som förnekar att han fått in rätt svar.

Jag tror att han såväl ändrar svaren och reglerna som förnekar att han fått in rätt svar.

Verifierar att hypatia har skickat in två felaktiga svar med förhoppning att kunna vilseleda tävlingsledningen. ;)

------------------

Kul att se att det trots allt finns en del som tar tävlingar lite seriöst. Det har kommit in flera rätta svar men ännu inte fem stycken så chansen finns ännu. ;)

------------------

Nu är vinnaren nära kan jag berätta.

Konstigt bara att det skall ta nästan ett dygn med såna frågor som mina elever skulle löst på max en halvtimma, och då har de flesta av dom knappt använt en dator förut ens. ;)

------------------

Medlem sedan aug. 20004 638 inlägg

:D

------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com

Nu har det gått över ett dygn, snart får man nog ge bort vinsten till nån av de få som har svarat rätt. :(

------------------

Klockan 07.00 imorgon bitti är tiden slut och då vinner den som har lämnat in sist om inte det har kommit in fem rätta svar.
Jag trodde att ni var bättre på det här faktiskt. ;)

------------------

Medlem sedan okt. 2001295 inlägg

Nu har jag skickat in mitt svar....jag vill ha ett pris.. ;)

------------------
Store Ande, ge mig sinnesro
att acceptera det jag
inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan
och förstånd att se skillnaden.

Kan tjejer vinna :q

------------------
Don't panic!

270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
130 ms — ändringar (db)