jaja..dagens ungdom...ingen ordning på dom alls ;) :e
------------------
"Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
NoBUGS/Yttermera.
128 svar · 1 175 visningar · startad av goldy · sida 2 av 7
Härmed öppnar jag goldy´s!! Wf:s egna kvarterskrog, vad får det lov att vara? \SKÅLAR\ \------------------ \======goldy\======= \<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=\blank\>db\<---BURNER---\>db\</A\>
Läs frågan i sin helhet →jaja..dagens ungdom...ingen ordning på dom alls ;) :e
------------------
"Riktiga programmerare dokumenterar inte. Om det var svårt att skriva ska det vara svårt att förstå."
NoBUGS/Yttermera.
-> Bendro
förmodar att du räknar in mig där, ja :D
..vad är det för fel på shots? :e
------------------
She spends her days up in the north park, Watching the people as they pass
Minsann -> och vad är din grej då? §e §e :e
------------------
NoBUGS/Yttermera.
Tänkte väl snarare på i.a...sitter med en hela absolut.......och bjuder inte ens :e
------------------
NoBUGS/Yttermera.
*smiter in och kollar läget*
Hmm... en lönnkrog på wF. Och dessutom är goldy föreståndare, han som skulle hålla sig borta från spriten.
i.a>> Du skall inte ha nåt starkare än Fanta. :p
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Han kommer inte inärheten av den..vi dricker upp den så fort vi hinner :e
------------------
NoBUGS/Yttermera.
-> Bendro
haha. jag dricker det mesta, dock ingen rom eller tequila (dåliga minnen av den drickan ;) ).
-> i.a
bjussa rå! :e
------------------
hypatia>> Det är lugnt, Goldy får bara servera. ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
skit också. nu hade det inte suttit fel med en drink. skulle till och med kunnat sträcka mig till en och annan tequila om man haft det tillhands. :e
------------------
-> i.a
äsch, snålis.
------------------
Minsann>> Det är ganska okej med egen bar. :e ;)
------------------
Goldy har visst övergett sin lönnkrog.
Hallå bartendern! Jag vill beställa varsin Fanta åt i.a och Minsann.
-> SirPeter
gah.. :p
------------------
Minsann
jag vet :e
hypatia
tack så mycket för att du tar dej tid och beställer! är det okey om man smyger ut när man dricker?
------------------
duktig idiot käkar mask!
-> hypatia
ja. verkar inte bättre.. hm.
bådar det inte illa när krogägaren överger stället? :e
------------------
-> i.a
äsch, så trist. :p kan man inte bara få en liiiiten drink..? kom igen. en i.a special ;)
------------------
*häller upp en Fanta åt Minsann och en Fanta åt i.a samt ett glas rödvin till hypatia med ett glas vatten vid sidan om*
------------------
Hypatia -> Låt inte i.a smyga ut..då blandar hon bara upp Fantan med sin Absolut!
Hmm..borde vi inte vara ansvarsfulla vuxna och beslagta spriten från tösabiten? *törstig* §e §e
------------------
NoBUGS/Yttermera.