SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Frågan 14 dec. 2001 20:00 #1 Nu känner jag mig nästan lite elak men det skall bli lite kul att se hur många som kollar in den här tråden. §e :e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg ------------------
Ancilla, face mea laganum!
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg OBS! Jag tryckte endast på den här länken för att se vad PeW hade svarat...
------------------
Det händer att jag inte är mig själv. Då är jag någon annan.
Minsann Medlem sedan feb. 2001 1 517 inlägg -> SirPeter
oops :e :e
------------------
She spends her days up in the north park, Watching the people as they pass
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg *visslar lite och ser hur räknaren över antal visningar ökar*
§e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
S stevenet Medlem sedan juni 2000 1 251 inlägg Man måste vara dum för att gå på detta. *host* ;)
------------------
SteveNet
------------------
- Det var motgräs!
Roland Sandberg förklarar varför han missade öppet mål.
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg Jag gick bara hit för att få se SirPeter få en avhyvling av marsvinstysken, men det sket sig. :e
------------------
Pengar är inte allt - säger de som har
Minsann Medlem sedan feb. 2001 1 517 inlägg -> stefan
lol :e
------------------
She spends her days up in the north park, Watching the people as they pass
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Q>> Jag har räknat ut att om jag skapar massor av såna här trådar så kan jag smyga in en riktig nånstans utan att tysken ser det. §e :e
------------------
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Ett problem - om man använder resumén, då ser man ju "Nu känner jag mig nästan lite elak men det skall bli lite kul att se hur många som kollar in den här tråden."
:e
Så jag gick in i tråden med öhm rena avsikter. :p
------------------
The wrong attitude , living on the wrong latitude
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg casca>> Självklart gjorde du det. §e
------------------
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Jo, var ju tvungen att nämna det här med resumén. Faktiskt.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg casca>> Mmm, klart att det var så. *nickar medhållande* :e
------------------
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Med tanke på hur räknaren tickar på kontra antalet inlägg så kan man undra hur många fluktare det finns.... FY SKÄMS!
:e
------------------
Ancilla, face mea laganum!
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg PeW>> Undrar just vilka det är. ;)
------------------
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Tsss.. Vill jag ha p0rn går jag ju inte till wF.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
Tsss.. Vill jag ha p0rn går jag ju inte till wF
Nä jag har sett att du är här ganska sällan nuför tiden. :p §e
------------------
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg
Nä jag har sett att du är här ganska sällan nuför tiden.
Nä, jag är inte alls här sällan, har bara slutat skriva så mycket skit. :e
------------------
The wrong attitude , living on the wrong latitude
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jojo, vi har nog räknat ut vad du gör istället minsann. §e :e
------------------