Snälla.... vi vill ha tillbaka den juh. ;)
Eller hur? :q
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
31 svar · 457 visningar · startad av SirPeter
Snälla.... vi vill ha tillbaka den juh. ;)
Eller hur? :q
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Bire>> Kan du inte göra nåt åt det. §e
jag skall inte skvallra om du gör nåt elakt. :e
------------------
*undrar om stoffe har blivit feg* §e :e
------------------
Både [stoffe] och hans alter-ego stoffe-2k har alltid varit fega... §jr :e
------------------
Pengar är inte allt - säger de som har
Q>> :e
------------------
*hoppas jag med*
------------------
1.17 kvar nu bara... :(
------------------
ts... numera emegrerar mina fredagstrådar till #webforum :p
------------------
-"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Skiv tips till jul: Pistvakt & Pjäx Pistols, Gaj å Partaj. Rockar Fett™©
Hmm!
ts... numera emegrerar mina fredagstrådar till #webforum
Om du inte hängde så mycket på #webforum så kanske du, förutom att förgylla våra fredagar, t.o.m. skulle lära dig att stava till emigrera
Förutom "skriva ett sätt att tänka" som har lösningen på många funderingar kring svenska språket, så brukar ett och annat "svin" rätta den som inte noterar uppenbara felstavningar, vilket också kan vara rätt lärorikt.
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
Luxman :o :( :l x( :x
------------------
-"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Skiv tips till jul: Pistvakt & Pjäx Pistols, Gaj å Partaj. Rockar Fett™©
*Styr upp tråden*
När Luxman säger "Svin" så menar han naturligtvis Rikard...
Rikard, han är vårat lilla svin han! :e
------------------
Click here for free sill!
Självfallet menade jag allas våra forumledarsvin, inget annat.
Resten var bara ett uttryck för den djupa besvikelsen jag känner över att du slutat presentera dina, så trevliga och efterlängtade, fredagstrådar här på wF och istället valt ett annat forum, där vi som tillhör det trögtänkta och pekfingerskrivande folket är diskvalificerade på förhand.
Stoffe-2k uppfattade du inte inlägget som det lilla skämtsamma inlägg som det var avsett att vara, får jag skylla på spritens inverkan som grumlade mitt vanligtvis så ödmjuka sinnelag, och därför beder jag dig om massor av ursäkt. Jag uppskattar ju dina inlägg och skulle aldrig tänkas ta ett ont ord ur mitt tangentbord för att slå i huvudet på dig utan synnerliga skäl. :r
Däremot finns det ingen ursäkt till att du sviker fredagstråden på wF och dessutom behagar upplysa oss väntande med uppgiften om att du presenterar den annorstädes istället. :( :)
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
[Redigerat av Luxman den 15 dec 2001]
Luxman: Trots ditt mer eller mindre patetiska försök att be om ursäkt måste jag återigen påminna om att Rikard är ett svin så att alla eventuella framtida missförstånd undviks.
------------------
Click here for free sill!
Tänk om alla slutade tramsa här och istället skrev in allt trams i ett word-dokument istället! Va trist det skulle bli här då. :e
Snälla snälla snälla stoffe-2k, kom tillbaka hit med fredagstrådarna igen. ;)
------------------
Bire>> :e :e
------------------