Har suttit ner med Henrik Schyffert och snackat i en halvtimma, har även intervjuat Leif Silbersky och fått hans visitkort samt fick honom att signera min lagbok.
Sen är jag själv kändis! :P
345 svar · 14 710 visningar · startad av Sannah · sida 17 av 18
min kompis natalie har en kusin som är heter paola, och hon är med i teddybears sthlm nya video (hon är tjejen som sjunger) min andra kompis kristins brevväns mamma har en frisör som var ihopp med en kille som dumpade honom för att bli ihopp med magnus i barbados. yeah! jag känner kändisar :e
Läs frågan i sin helhet →Har suttit ner med Henrik Schyffert och snackat i en halvtimma, har även intervjuat Leif Silbersky och fått hans visitkort samt fick honom att signera min lagbok.
Sen är jag själv kändis! :P
Josef skrev:
Lite kul att någon nämde bröderna Lundqvist (hockeyspelarna) längre upp i tråden, och att det nämns att "De kanske inte är så kända nu men vänta bara...". Det var 2001 tror jag. Idag, ja, jag behöver väl inte förklara för någon vilka de är. :e
Igentligen behöver du inte det, du har själv skrivit (hockeyspelarna) så dom lär väl vara hockeyspelare. :e
Hade ingen skrivit det så hade jag ingen aning men hade chansat på fotbolls- eller hockey-nördar - är fan inget annat i folks huvuden nu för tiden!
Till ämnet:
* Jag känner Martin "E-type" Eriksson . slut.
Utanför ämnet men ändå med i tråden:
* Har sett Tina Leijonberg (ja, har för mig att hon har ett 'i' där också) i Sthlm hasta förbi mig.
* Har hejjat på programledaren för jaktdelen i "Jakt & Fiske" på TV4/TV4+, kan inte namnet just nu.
* Har sett en stor svensk skådis från typ tidigare Beck-filmer, E-tuna snubbe, på ÖB (överskottsbolaget) ett flertal gånger. Okänt namn.
* Har sett Towa Carlsson (från "Hansson, Carlsson & Pyssling" eller vad dom hette i melodifestivalen ;)) här hemma i E-tuna flera gånger, kanske beror på att hon bor här :D
*En gammal vän till mig är kusin med Paul Tilly
*Min bror har knäat programledaren från Mitt i naturen i huvudet.
*Jag har ropat hej till Bert Karlsson när han gick i en bussfil.
Jag känner Anna Sjödins mamma. :e
Jag har träffat Heidi Andersson, armbryterskan från Ensamheten. :)
Jag har träffat Paris Hilton, hon spanade in mig.
Okkido skrev:
Jag har träffat Paris Hilton, hon spanade in mig.
Shit! Hade du spypåsen med dig?
Jag var skolkamrat med Peter i Cardigans. Vi spelade och festade ihop ett par gånger.
Jag stod i baren och hällde upp sprit till två killar på kårpuben för några år sen och fattade inte varför alla glodde så förbannat. Detta pågick under ett par veckor.
Sen började jag läsa lokalblaskan och insåg att jag som nyinflyttad inte kände igen Stefan Liv och Johan Davidsson i HV... :e
En tid senare åkte HV ur slutspelet och de dök upp vid bardisken onsdagen efter det. Den kvällen blev det stora groggar, så ja - jag har supit ner Liv och Davidsson. :birp
Inga riktiga kändisar men det är väl mest inom musikbranschen jag känner folk. Ett par av Stockholms rapelit och även ett par artister som är signade hos större skivbolag, såsom Universal. Känner även ett par producenter som sitter på stora bolag, bland annat en som har hjälpt de största rapparna i underground-Sverige samt har en producentdeal med The Clipse på G. Känner även en producent i Kanada som jag hängt med här i Sverige lite till och från när han bodde här, men som jag numera endast har kontakt med över Internet, men det gills väl också. Han har även en bror som är rappare och som har medverkat på Definitive Jux-mixtapes och dylikt.
Jag känner Kjell Lönnå och är bekant med Tina Leijonberg, min kompis är bästa vän med Fredik Modin, jag och trollkarlen Love Melander har sommarstuga alldeles bredvid varann och dessutom har Henrik "Zäta" Zetterberg sin sommarstuga på samma ö som oss... :-)
Har väl inget speciellt att komma med.
Släkt med Maybritt Wilkens som var gift med Sammy Davis Jr.
Släkt med Sven Nahlin, dykaren som myntade "Ståplats i nybroviken"
Släkt med Peter Nahlin som länge toppad listorna inom svensk Speedway.
Gått i samma klass som gitarristen i Takida och känner hela bandet sedan barnsben.
:stefan: skrev:
En tid senare åkte HV ur slutspelet och de dök upp vid bardisken onsdagen efter det. Den kvällen blev det stora groggar, så ja - jag har supit ner Liv och Davidsson. :birp
Det var inte du som serverade dem i våras eller? "Får man bjuda på en kolon-special, jag kallar den '19:53'..." :P :moose
Själv satt jag bordet intill Niklas Strömstedt för några veckor sen. Basse kan intyga. ;)
Lustigt. Jag satt bredvid Lars-Gunnar Björklund på tåget för ett par dagar sedan. Han satte sig bredvid mig och hans fruga mittemot, men det tog ett tag innan jag såg vem det var. Trevlig herre.
Gamle fotbollsliraren Kenneth Andersson har sovit ruset av sig på min mormors brors soffa, det ni...
Det var nog mina största meriter...
Efter den här sommaren skulle min lista bli tråkigt lång så jag vräker till med ett enda namn i listan:
Lasse Kronér :e
Jag har varit i säng med Martin Timell.
Det hade varit nåt för Aftonblaskan det! Ska man ta det till sin sanning så hände detta på inredningsmässan för-förra våren, och jag la mig i en säng för att prova dess mjukhet. Jag tittade upp och såg Martin Timell ståendes vid andra sidan av sängen och pratar med nån polare. Efter en liten stund sätter han sig ner och forsätter att prata med sin vän. Det var ungefär det som hände. :P
Kanske ingen som vet vem han är i de här kretsarna men Stephen från Anberlin kom fram och snackade med mig en stund efter en show, vi snackar ibland på AIM.
Daniel Cireras morfar och min farfar var polare som små. Det fick jag reda på efter att ha skickat ett fan-mail till honom och han påpekade mittt efternamn. Vi snackar ibland när han behöver ställen att crasha på, dock har det inte inte inträffat än.
Fibes oh, fibes sångaren Christian är min lärare.
E-Type har knuffat mig urvägen efter att jag inte ville flytta på mig till en nödutgång på ett hak uppe i Sälen. Roligare kan man knappast få :)
Dryden skrev:
Det var inte du som serverade dem i våras eller? "Får man bjuda på en kolon-special, jag kallar den '19:53'..." :P :moose
Nä, men jag tänkte testa hur krogsvängen är i Karlstad i vinter... §jr :e
jag träffade på markus birro idag...