Min bror är med i håkan hellströms nya video, en i min klass har Robinson Emmas robinson t-shirt.
jag känner kändisar!
345 svar · 14 712 visningar · startad av Sannah · sida 16 av 18
Frågan, av Sannah
min kompis natalie har en kusin som är heter paola, och hon är med i teddybears sthlm nya video (hon är tjejen som sjunger) min andra kompis kristins brevväns mamma har en frisör som var ihopp med en kille som dumpade honom för att bli ihopp med magnus i barbados. yeah! jag känner kändisar :e
Läs frågan i sin helhet →Jag satt bredvid en kändis på tåget utan att veta det. Tyckte han agerade konstigt, satt med bylsig vinterjacka och solglasögon på sig inne på tåget. På slutet kom nån liten tjej fram och ville ha hans autograf. Har ingen aning om vad det var för snubbe.
OveRRidE skrev:
Min bästa kompis har gått ganska länge i samma klass som Patrik Isaksson, svensk landslagsmålvakt för de som inte vet vem han är.
Han var tydligen en mes. :)
Andreas. Patrik är den som sjunger. ;)
Jag har varit i Tsatsikis hus!
flat-eric skrev:
Andreas. Patrik är den som sjunger. ;)
Jag lyckas alltid blanda ihop de där namnen. Där ser man vem som inte visste vem det var. ;) :e
Jag har sålt hamburgare till Jessica Folcker (McDonald's Kungsgatan 4, -99) :e
Kände inte igen henen först, men hon var jävligt skrikig av sig (skrek tydligen till några i matsalen). Först när jag skulle dra hennes kontokort så jag namnet.
Sen en annan gång (samma restaurang) så såg vi Isabella Scorupco nere i bollhavet med sina barn. Typ halva restaurangens personal var där nere och kikade.
:e
En fd klasskompis stekte plättar med Teemu Selänne på hockeyläger.
En annan kompis sålde McBurgare till KISS.
En kollega syrra är gift med Jan Boris-Möller.
jme skrev:
Jag har sålt hamburgare till Jessica Folcker (McDonald's Kungsgatan 4, -99)
Köpt hamburgare av Jessica Folcker (McDonalds, Avenyn, -05) ;)
jme skrev:
Sen en annan gång (samma restaurang) så såg vi Isabella Scorupco nere i bollhavet med sina barn.
De hade tagit av sig skorna, va? Annars jäklar! §e
Går det så dåligt för Folcker? §e
... alternativt restaurangen, om de måste släpa dig "kändisar" för att öka volymen på försäljningen...
Lite OT: det fanns faktiskt en kille som jobbade på McDonald's vars enda uppgift var att åka runt på de restauranger som hade bollhav och duscha bollarna :D
Jag har pussat o kramat carola Häggkvist ;-)
henkz skrev:
Jag har pussat o kramat carola Häggkvist ;-)
Sånt där pratar man helst inte högt om. ;)
Det som hände efter.. viskar jag inte ens om... :-D
Fick ingen välsignelse, men däremot fick jag ett snack med hennes pappa direkt efter
"Hon har nåt speciellt. Nu tror jag att jag har det också"
Jag gick på walk of fame idag, eller vad det kallas, hollywood blvd iaf. jag såg några dvärgar också, de dansade häftigt.
Har suttit instängd på muggen med Gert Fylking och Robinson-Robban när dokusåpan "Muggen - En riktig skitsåpa" sändes på RIX FM.
Satt även med när Petter och Markoolio öste beröm över varandras senaste plattor.
Bire skrev:
Josef skrev:
Min lärare har spelat in en skiva i beatles-studion i Liverpool.
Abbey Road i London hoppas jag du menar, annars betyder det ju ingenting.. ;)
Självklart är det det jag menar. :r
Lite kul att någon nämde bröderna Lundqvist (hockeyspelarna) längre upp i tråden, och att det nämns att "De kanske inte är så kända nu men vänta bara...". Det var 2001 tror jag. Idag, ja, jag behöver väl inte förklara för någon vilka de är. :e
Okkido: Det är om du känner några, där har väl ett par miljoner gått, kan jag säga att jag känner Arnold för att jag har satt mina händer i hans handavtryck utanför Manns Chinese Theatre?
Den enda kända jag kan komma på jag "känner" är Stephan Rössner. :)