Efter att jag blev arbetslös har jag helt plötsligt gott om tid...frågan är bara vad man skall göra med den. Är ju inte van vid att ha så mycket tid över.
------------------
"Det finns en del saker som man måste vara fackman för att inte förstå."
Hjalmar Söderberg
har så svårt att ta en helg av från fest mm... slutar alltid med öl på krogen eller liknande. Jag ä en förtappad översocial varelse. Kan inte låta bli att ha kul!
mrblonde ---> Jag har samma problem,,men ska f-n ta mig låsa in mig i helgen! Ta en matiné på lördag :)
Bire ----> Inga gig/partaj för mig denna helg, hoppas jag verkligen! Det kan ju dyka upp ett närsom helst, det är ju nackdelen!!
------------------
======goldy=======
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>db<---BURNER--->db</A>
Be chefen om att få mindre lön, så du bara precis har råd med att betala räkningarna, och råd att köpa mat. Möjligen 400:- över, för att köpa kläder och annat.
Sedan kan du vara hemma hur mycket du vill, och inte vill.
Tror bandet hade gnällt lite om jag bangar ett gig!? Men som sagt så är jag helt j-vla ledig från den 22/12 - 7/1-02! Inga gig, kanske en och annan repa iof, men jobbas ska det inte!!
Då är det ju inga problem kvar alltså.. Bara o sova ut o hålla sig nykter hela tiden! Sen blir du en pigg litan krabat som kommer att älska trumpinnar & sprit igen! :e