C Cloe Medlem sedan maj 2001 739 inlägg Frågan 7 dec. 2001 18:40 #1 att vandra genom Saharaöknen i tre timmar utan vatten eller i Nordpolens iskyla i tre timmar utan vantar...vad hade ni valt??? :q :OO
------------------
Cloe
[Redigerat av Cloe den 07 dec 2001]
[Redigerat av Cloe den 07 dec 2001]
M Matti Medlem sedan dec. 1999 6 592 inlägg Sahara är väl inga problem.. en finsk rökbastu däremot! :e
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jag hade valt Saharaöknen i tio timmar med massor av kalla pilsner istället. §e :e
Lovar att inte dricka nåt vatten alls. ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Tja, chansen är väl större att man klarar sig 3 tim utan vatten i Sahara gentemot utan vantar ens i 5 min vid Nordpolen så det får bli Sahara :)
------------------
Ancilla, face mea laganum!
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Sahara!
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
C Cloe Medlem sedan maj 2001 739 inlägg
Jag hade valt Saharaöknen i tio timmar med massor av kalla pilsner istället.
Lovar att inte dricka nåt vatten alls.
Hmmm...består inte öl av vatten.... :q :OO
Det blir Sahara...
Kaj19..varför så ledsen???
------------------
Cloe
Sahara vad är det?? Är inte det en tjej? :q
------------------
Tomtar rockar
S Sannah Medlem sedan dec. 2000 2 147 inlägg jag skulle aldrig ge mig ut på sånna dumma aventyr?
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Jag skulle sitta hemma och skratta åt er §e
------------------
Talet är tankens död
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Hmmm...består inte öl av vatten
Jo men det sa du inget om, det gör ju människan med så om det skall räknas så får man ju inte vara där ens. ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg Nog för att jag gillar lagom kyla, men den som klarar nordpolen i 3 timmar utan vantar måste senare antagligen amputera händerna, så jag säger sahara...
------------------
/Mathias Broman
Inte nog med att han är smart, han är cool också
...den som klarar nordpolen i 3 timmar utan vantar måste senare antagligen amputera händerna...
Man skulle ju som alternativ åtgärd kunna ha händerna i fickan :l
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Annars kunde man kanske ha handskar istället för vantar. :e
------------------
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg Nordpolen! Så kallt är det väl inte i norra Polen? :q Dessutom kan man ju ha rejält med kläder på sig, även om man inte har vantar. :)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Men Cloe kanske stavade fel så hon menade den nordliga delen av en pool och då skulle det nog se ganska löjligt ut med vantar på sig. :)
------------------
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Gummivantar?
------------------
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Det skulle se löjligt ut om man hade det i en pool ja. ;)
Jag hade nog föredragit badbyxor istället tror jag.
------------------
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Med tanke på andra trådar som dykt upp av samme trådmakare kanske det menas med gummihandskar, gummibyxor m.m.. :q :e
*kinky*
Men det skulle se VÄLDIGT löjligt ut i en pool...
------------------
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Du har en poäng där PeW.
Frågan skall nog vara vad vi skulle välja mellan att ha sex i Sahara utan att dricka vatten eller att ha sex på nordpolen utan vantar. ;)
------------------