*skejt skejt skejt skejt*
blablabla
då kan jag börja tala om att mitt PS2 är svart. så snackar vi om något helt annat.
------------------
Vill du rädda ett träd skjut en bäver!
208 svar · 2 123 visningar · startad av erka · sida 3 av 11
Åhhh ps2, tony hawk 3, spelade hela dagen igår...så underbart, så vackert, så bra....det är faktiskt olagligt att göra sånna spel, funderar på ta semester..om det inte vore för att det var mycket på jobbet men..åhhh vad bra det är..någon mer som spelar det ? \------------------ Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Läs frågan i sin helhet →*skejt skejt skejt skejt*
blablabla
då kan jag börja tala om att mitt PS2 är svart. så snackar vi om något helt annat.
------------------
Basket, Fotboll, Handboll, Ishockey, Bandy, Lerduveskytte, Tennis, Badminton, Rugby, Slalom, Störtlopp, Backhoppning, Gymnastik, Häcklöpning, Brottning, Boxning, Vattenskidåkning, Curling, Bowling, Innebandy.
Denna tråd bör nu flyttas till sportforumet. §e ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
*flyttar SirPeter till sportforumet med Jedikraft* :e
Bra idé SirPeter! :)
:P :e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
tyvärr räcker inte mina jedikrafter till för att förklara att skateboard inte är en sport. Men om jag påpekar att Skateboard inte är med i RF så kanske ni förstår :)
--> Hypatia
Vad har du emot oss snälla skateboardåkare egentligen? får vi inte åka här i cafet? :e
Jag har inte något emot snälla skateboardåkare... ;)
Och all skateboardåkning är förbjuden inomhus! Se nu till att ta med er era brädor och gå ut istället! Ni kan dessutom behöva lite frisk luft. ;)
--> Hypatia
eeh.. vill du verkligen slänga ut oss i kylan.. o så har dom sandat alla vägar.. nej.. tyvärr så måste vi hålla oss till alla inomhushallar. Kom precis från fryshusets skatepark ju.. så nog har jag skejtat loss lite
*fortsätter åka här inne tills polisen kommer* :e
min bräda är röd. med vita prickar...
eller förresten, det var nog svampen jag käkade...
------------------
Nej så hjärtlös är jag inte så att jag kan slänga ut er i kylan...
Du har rätt, eureca, klart att ni måste få vara inomhus. Inomhushallen i Sportforumet är nog rätt plats för sådana aktiviteter. :e
svampen jag käkade
Mat och dryck då????
------------------
men skateboard är ju ingen sport! *börjar gråta snart* x(
Kanske inte, men det finns en fin inomhushall där. ;)
I denna tråd har det även diskuterats film. ska tråden flyttas dit kanske? :e
Kanske inte, men det finns en fin inomhushall där .
Jag har årskort på S.A.T.S. Sportclub.. men inte får jag åka skateboard där inne.. där ser du.. det funkar inte med sport :e
Då får det bli Musik & Media.
Vad är det för fel på det här stället då? :q