*harklar mig*
Nu är jag inte någon forumledare, och jag hoppas verkligen att jag slipper ge någon av er stryk, men jag måste ändå be er att starta en tråd om det här i ett bättre forum, lämpligtvis i Spelrelaterat.
Mvh,
hypatia
moderator webForum
208 svar · 2 127 visningar · startad av erka · sida 2 av 11
Åhhh ps2, tony hawk 3, spelade hela dagen igår...så underbart, så vackert, så bra....det är faktiskt olagligt att göra sånna spel, funderar på ta semester..om det inte vore för att det var mycket på jobbet men..åhhh vad bra det är..någon mer som spelar det ? \------------------ Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Läs frågan i sin helhet →*harklar mig*
Nu är jag inte någon forumledare, och jag hoppas verkligen att jag slipper ge någon av er stryk, men jag måste ändå be er att starta en tråd om det här i ett bättre forum, lämpligtvis i Spelrelaterat.
Mvh,
hypatia
moderator webForum
Venice Beach finns också med ju med Venice ledgen och "The Pit".
Även om Muska inte är mina favorit så är det ju bara han som gäller där. :e
Men Love Park är ändå cleanast. Synd bara att stället brukar krylla av snutar i verkligheten... :(
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Juhlin -> Oj.. jag minns inte riktigt exakt hur det ser ut. men det är en gräskulle ner om jag inte minns helt fel efter muren där.. det är iallafall inte något farligt stup eller speciellt högt att hoppa ut för. hängde mest på pier 7 ju :)
men sen har dom ju, enligt alkisen, också byggt om lite kring hubba så det beror ju på vilken tidpunkt filmen filmades också. jag var där för två år sen.
men jag måste ändå be er att starta en tråd om det här i ett bättre forum, lämpligtvis i Spelrelaterat.
Jag och juhlin diskuterar skateboard på riktigt nu. så det är inte spelrelaterat längre
*skyddar erik från stryk*
alltid såhär när man åker skateboard.. man blir ivägkörd från alla coola spotsen.. nu får man inte ens göra ollies här på WF :e
*gör en fet kickflip*
Ahh... Pier Seven! :)
Förresten Huntington Beach skolan och lite LA Schoolyard inslag finns ju på en bana...
T.ex. Gonzales handrailen, Leap of faith, Daewon Song picnicborden och Muska roof-gapet. :)
eureca: Vem kände du som var med i en av filmerna i spelet?
------------------
/Erik
@nders, de lyder inte mig...
--> Juhlin
Lynn cooper ska tydligen vara med i spelet.
här är en bild på honom från VM i san fransisco (freestyle)
http://www.images.cc/images/sflc01.jpg
Lynn tog även en bild på mig :)
http://www.images.cc/images/sfsk8r01.jpg
Eftersom att vi inte får snacka Playstation så får vi väl snacka om annat.
Någon som sitter inne med lite roligt Tom Penny skvaller..?
Sannhetsgraden är inte särskilt viktig... ;)
------------------
/Erik
Hypatia -->
Såna är vi skateboardåkare.. ohyffsade pojkvaskrar :e :e
men vi diskuterar ju inte spelet länge.. ska vi bilda en egen skateboardtråd eller?
Om ni nu inte diskuterar spelet längre, utan skateboard på riktigt, så är det bara att välja.
Är skateboard:
Humm, vad ska vi göra med tråden nu då? ;)
------------------
Don't panic!
Radera?
Är skateboard:
- En sport
- Larvigt
det är upp till var och en som håller på med skateboard att bestämma vad det är.. det kan vara ett transportmedel. det kan vara en livstil. men många som åker kallar det inte sport iallafall.
men jag tycker det passar utmärkt och diskutera skateboard på Cafe-forumet. Jag och juhlin ska ju ha creds för att vi tog ansvaret och gjorde om tråden till något annat än spelrelaterat nu ju. :e
Jag och juhlin ska ju ha creds för att vi tog ansvaret och gjorde om tråden till något annat än spelrelaterat nu ju.
Japp! Heder! :)
------------------
Don't panic!
Chomp! Chomp! Chomp! Chomp! Chomp! Chomp! Chomp! Chomp! Chomp! Chomp!
------------------
/Erik
Nej! men jag vill ju spela det. hoppas det kommer till pc snart.
Detta torde vara en av de större hädelserna genom tiderna? Tony3 skall spelas på ps2 och inget annat...Har det till vanliga playet men jag vägrar stoppa in det. Får mitt tony till ps2 imorgon...mmm ljuvligt säger jag.
------------------
Drick tills det att hon är söt, men sluta innan bröllopet.
Forza Luleå, SM-guld 2001
Hinner inte skriva mer än att banorna är snyggare, större och man kan göra mängder med mer saker. Man ska tex. fixa saker åt folk såsom biljetter och annan bråte. Mycket bra designade banor förutom den första som verkligen är tråkig, några feta spots finns det men inte så mycket. Suburbia är den banan som fastnat mest hitills, flygplatsbanan är också grymme. Fina lines man kan lägga upp mellan alla rulltrappor.
Aihhh nu måste jag åka hem och spela... fy fan vad bra det är.. :e
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
Ska bara skrapa ihop 650,- kr så jag kan köpa det! Var kanske lite onödigt ändå att köpa GTA3.. Även om det är sjukt snyggt och ball det med... ;)
------------------
Vill du rädda ett träd skjut en bäver!
hörrreni! era små dataspelsälskande ungdommar! här går erik och jag o räddar tråden och så förstör ni den med att prata om spel igen.. ajabaja!
*gör en onefoot ollie o sparkar till er där bak lite mjukt* :e
"När katten är borta skejtar mössen på på bordet"