comviq har lyckats ladda mitt kort med 1100:- av misstag detta året.. så det rekomenderar jag verkligen.. §e
------------------
------------------------
Skateboarding since 1986
------------------------
16 svar · 235 visningar · startad av Matti
Fick en t39:a igår. Jag behöver ett kontantkort.
Comviq? Telia? Europolitan? Vilken operatör har de billigaste priserna? Comviq verkar vara väldigt populärt bland polarna..
comviq har lyckats ladda mitt kort med 1100:- av misstag detta året.. så det rekomenderar jag verkligen.. §e
------------------
------------------------
Skateboarding since 1986
------------------------
Om du vill ha en massa data-tjänster och liknande, Europolitan.
Om du vill kunna ringa i hela landet, Telia.
Om du inte är så noga med om den funkar eller inte, Comviq.
§e ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Om du inte är så noga med om den funkar eller inte, Comviq.
så dom där 1100:- var kanske en kompesation? :)
"en riktig man använder djungeltrumman" :e
------------------
------------------------
Skateboarding since 1986
------------------------
jag skulle verkligen inte rekommendera comviq (har det själv, men ringer så lite)
1. SMS kommer fram när de vill
2. Missade samtal dyker upp i klump, dvs det senaste missade plus tre fyra stycken som den aldrig visade men som av någon anledning kommer med nu.
3. Täckningen suger hårt. Den är dålig överalt, och om du inte bor i en stor stad kan du glömma att ringa på telefonen.
Jag hatar mitt comviq kontant kort, men det är ett bra nummer och jag fick det gratis och jag pallar inte byta.
------------------
"Utan tvivel är man inte klok"
Tage Danielsson
mrblonde>> Du vet att du kan byta abb utan att byta nummer numera va?
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Telia utan tvekan!
Eller Lunarstorms Vrål kan du ju alltid skaffa så kan du sköta ditt kryp in ifrån din Ericsson... ;)
------------------
Balk.
jag fick ett gratis vrål paket från lunarstorm bara för att jag hade 75 i status :) Jag fick även behålla mitt gammla nummer om jag vill. men då är det ju så här att jag har en kontant korts telefon från comviq :( så den är ju låst i ett år blää hata comviq
------------------
Tomtar rockar
tomten: Den där låsningen (som f ö Europolitan också har börjat med - suger stenhårt) går ju att åtgärda...
Jag säger inte hur (då får jag tyska marsvin på mig :e) men sök lite på Google ska du se att du hittar det. ;)
------------------
:stefan: - formerly known as Q
Jag fixa det för flera kroner av dig! ;)
Jag var förresten tvungen att byta nummer tack vare den fula låsningen :(
------------------
Balk.
Det blev ett skit-Comviq ändå. Dom verkar suga (när jag skulle tanka mitt kort kom jag inte fram.. för mycket trafik), men man kan åtminståne ringa billigt på kvällarna. :)
Nästa steg nu är att hitta någons telefon och ringa mot din telefon och lämna den så får du lite extrapengar när du laddar sen.. ;)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
2. Missade samtal dyker upp i klump, dvs det senaste missade plus tre fyra stycken som den aldrig visade men som av någon anledning kommer med nu.
Eh, va? Med tanke på att missade samtal hanteras av telefonen inte abbonemanget så torde detta snarare var en fråga om hur din telefon funkar egentligen. Eller är jag helt ute och cyklar?
. Missade samtal dyker upp i klump, dvs det senaste missade plus tre fyra stycken som den aldrig visade men som av någon anledning kommer med nu.
Kan det vaara så att textmedelandena från mobils svar kommer i klump och inte samtalen?`Har aldrig upplevet problemet och jag har haft mitt kontant kort i 3 år.
------------------
/Dahlgren
"Det finns saker som man måste vara fackman för att inte förstå"