C Cloe Medlem sedan maj 2001 739 inlägg Frågan 7 dec. 2001 19:15 #1 jag håller just nu på och packar och är desperat efter att få lite bra tips på hur man bäst kommer igång och packar eftersom det går enormt trögt just nu och jag tycker att det är så j*a tråkigt att jag håller på att avlida...
Och hur vet man vad man ska behålla och vad man ska slänga? JAg skulle vilja spara på det mesta men det går inte och det är bara jobbigt...men hur gör man? Usch.....
------------------
Cloe
[Redigerat av Cloe den 07 dec 2001]
A Axel Medlem sedan aug. 2000 4 638 inlägg Släng det mesta så blir det inte så jobbigt att lyfta. Börja med smågrejer och organisera väl så du har koll på var allt ligger. :) *hmm*
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Säg till Goldy att han skall packa och bära åt dig så blir det inte så jobbigt för dig. §e :e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
:stefan: Medlem sedan apr. 2000 15 687 inlägg ..å andra sidan löper du en stor risk att bli av med allt utom det lättaste... :e
------------------
:stefan: - formerly known as Q
C Cloe Medlem sedan maj 2001 739 inlägg SirPeter> bra idé!
Tack för ert engegemang! :) :OO
Jag ska ägna resten av kvällen och natten åt att packa...så imorgon är jag helt död, tror jag....
------------------
Cloe
B Bendro Medlem sedan jan. 2001 3 039 inlägg Strunt i att packa och kicka ut Goldy istället. §e :e
------------------
"Det finns en del saker som man måste vara fackman för att inte förstå."
Hjalmar Söderberg
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg gör goldy packad så blir ännu lättare. Då kan du nog lura i han vad som helst ;)
------------------
Balk.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Okkido>> :e :e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Okeido >> :e :e
------------------
Tomtar rockar