webForumDet fria alternativet

Fick precis en flaska sprit...

Småprat

32 svar · 400 visningar · startad av eureca

Medlem sedan sep. 20002 921 inlägg
Frågan#1

.. Men vad gör man när man är nykterist :q :q :q

fick den som tack för att jag var snäll och hjälpsam... och då har man inte mage o säga att man är nykterist :)

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Ge den till någon. ;)

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Du kan skicka den till mig så lovar jag att tänka på dig när mina polare sveper i sig den! :e

------------------
Vårda din sill!

-> Bire

Skicka är jättejobbigt ju... då måste man till posten ju.. men jag kan skicka den som flaskpost.. :e

hmmm... avhämtningen sker i stockholm... men... den kanske går och byta mot något?

eller så häller man ut den i vasken och får gott samvete :)

Om du häller ut den i vasken så kommer du garanterat att hamna på Bires berömda lista. §e

------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....

Om du häller ut den i vasken så kommer du garanterat att hamna på Bires berömda lista

vad är det för lista då? och var bor Bire? är man säker om man bor i Stockholm? hur skyddar man sig mot Bire? Hur stor är Bire? Är han större än mig?

Ja, du häller fan inte ur spriten! Ställ den åt sidan så hämtar jag den om ett par veckor eller så! :)

Hur stor en Bire är.. Jaa du... Stor! Räcker det? ;)

------------------
Vårda din sill!

[Redigerat av Bire den 01 dec 2001]

Men jag är rädd för att bli frestad av den... måste bli av med den snabbt ju.. o vasken är närmast :e

Häller du ur den så hamnar du på min lista, illa kvick! :o

------------------
Vårda din sill!

Jag kom på att jag är rätt stor själv... räcker 187 cm. en vikt som är mer än jag vågar berätta.. och ett gymkort som används tre gånger i veckan.. :e

eller måste jag berätta att jag på den tiden det begavs sig spöade upp en av killarna som senare blev en av dom berömda värstingarna som åkte den omtalade västindiekryssningen?

(påpekar att jag sen dess inte slagit nån)

eller räcker inte det för att skrämma bort dig från din brutala blodshämnd på mig sen? :OO

[Redigerat av eureca den 01 dec 2001]

Bires lista rymmer det mesta. ;)

------------------

nåja.. nu handlar denna tråd om vad jag ska göra med spriten och inte om hur Bires lista ser ut :e

Medlem sedan apr. 20013 689 inlägg

Mmmmmm,, sprit §e §e

------------------
======goldy=======
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>db<---BURNER--->db</A>

Jag röstar för att du skickar den till Bire. ;)

------------------

Precis.. Det spelar heller ingen roll om du är världens biffigaste.. Jag har kanske ett gevär! §e

------------------
Vårda din sill!

Låt inte Goldy röra den bara för då vet man aldrig vart han stoppar den. §e :e

------------------

Jag tror goldy har fullt upp där redan (läs: glöggflaskan).. så det är nog ingen fara för mer främmande föremål där på ett tag :e

Men jag vägrar fortfarande och skicka den. Det är ju jobbigt!.. ingen som kan komma på en rolig tävling vi kan ha? :)

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Bire:

Jag har kanske ett gevär

Vaddå kanske? Har inte alla dalmasar minst ett jaktgevär hängande i bakrutan på pickupen? :q

------------------
det finns ingen.info tillgänglig.

"inside every human being there's an american trying to get out".

Vad är det för sort?

------------------

Vad är det för sort?

Abolut vodka, 350ml

har en 700ml också..men den håller jag på och byter bort mot en tavla som en kompis till mig ska måla

257 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)