Kanske ska bli lärling? :e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
17 svar · 292 visningar · startad av Cloe
så skulle jag bara berätta att jag ska på sexualupplysarutbildning i helgen... :) JO, det är sant, RFSU anordnar en helgkurs för blivande lärare (däribland jag då alltså) och jag ser fram emot det med spänning. ;)
Nu tror säkert alla att jag bara hittar på detta med tanke på alla de sextrådar som förekommer här på WF nu, men jag talar total sanning :) Återkommer på söndag med en liten rapport om helgen.
Och till alla de som undrar om detta även inkluderar praktiska övningar så svarar jag bestämt nej. ;)
------------------
Cloe
Kanske ska bli lärling? :e
------------------
"Tål det inte att skämtas om, är det inte värt att ta på allvar."
Och till alla de som undrar om detta även inkluderar praktiska övningar så svarar jag bestämt nej.
Hmm...
------------------
Bara döda fiskar flyter med strömmen...
Och till alla de som undrar om detta även inkluderar praktiska övningar så svarar jag bestämt nej.
Snicksnack. Alla yrkesutbildningar inkluderar praktik.
Mvh,
*Gillar viss praktik*
------------------
www.motorforum.nu - En vacker oas fylld av blommor!
(Stolt medlem på www.betongtarzan.com)
läste visst inte igenom tråden så noga ;)
------------------
Vill du rädda ett träd skjut en bäver!
Är inte praktik ett måste? ;)
------------------
/Mvh Tengblad
"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"
I´m back! Det var onekligen en intressant helg. Vi har diskuterat allt möjligt. Sexualiteten som sådan, homoadoption, könsstympning, kultur och sexualitet, homo- och bisexualitet...mm mm. Det blev några praktiska övningar, men inte på det kroppsliga, fysiska planet ;)*pustar ut*
Hur som helst fick vi extremt god mat! Igår åt vi hela tiden kändes det som. Fika på morgonen, sen lunch vid tolv, sen fika igen, middag vid sex och halvtio ostbricka.... :o Är jag mätt eller? Men gott var det...
Det var ganska kul faktiskt...en kille där som bestämt hävdade att han ABSOLUT inte skulle kunna tänka sig att ha sex med en annan kille. Vilket givetvis är helt ok, såklart. Men saken var den att han hela tiden gjorde små antydningar att det ändå var lite spännande...som tex när vi diskuterade experimenterande av den egna sexualiteten och jag mfl hävdade att det kunde man väl göra utan att för den sakens skull benämna sig som homo eller bisexuell. Just att det bara var att man prövade sig fram kanske. Men hur som helst så sa han: "Ja, men det är väl klart att man hånglat med killar när man var yngre..." Jaha, som om det skulle vara en självklarhet för alla? :O Eller: "Det är klart att man undrar hur det skulle kännas att suga av en kille, men jag skulle ju aldrig vilja göra det på riktigt." Plus en del andra exempel som jag inte orkar ta upp här. Visst, det kan man ju lite skämtsamt tolka som att han nog är lite nyfiken, men inte vågar erkänna det...men det behöver ju inte alls vara så. Men det blev ju ganska heta diskussioner kring just det här. :)
Hur som helst, hoppas att ni haft en bra helg. :)
------------------
Cloe
middag vid sex
:e
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
Vad fick ni lära er ????
Tog du upp cubersex, vad sa de då ???
------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !
För er som inte vet är cubersex japaner som har sex med nintendos nya konsoll kopplad till deras Imode telefoner så de kan porra med folk på tunnelbanan hemifrån med hjälp av deras gamecube och nya lugio spelet
------------------
Vad fick ni lära er ????
Tog du upp cubersex, vad sa de då ???
Nä...va dumt...glömde ta upp cybersex till diskussion :) Vad vi fick lära oss? Hmmm...ganska mycket diskussioner blev det...jag lärde mig att det finns tjejer som tänder på att prata engelska i sängen... :OO Trodde det bara var i specifika filmer som folk gillade det :OO
------------------
Cloe
Haha!
Jag har några kompisar som har haft sex med en och samma tjej...och alla gånger så har hon skrikit på engelska.
"Against the wall!!!!!" är ju numera en klassiker... :e
(obs...kompisarna känner inte varandra)
Been there done that...
Kan berätta en kul grej om student resa till prag. Lite trashade hotellrum tvingar skaran att ställa sig på led i hotellfoajen medans hotellchefen går med en lista och man får visa sin nyckel och han säger vad man ska betlala för (de som är pajjat på rummen)
När han kommer till mitten av skaran hör man tydligt, sperm on the wall, 20 dollar. Lite ot men kul iaf ;)
------------------
Du skulle inte ha ställt dig i mitten erka. §e ;)
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
------------------