Ja, jag har också märkt det...är vi alla här en bunte desperata singlar? Nä, så är det inte, men däremot tror jag att alla de som startar "sextrådar" är det. :e
Spango<
"De", dvs du och Goldy
När ni hittat lämpliga ersättare till varandra kommer alltså Caféet att återgå till det vanliga?
Hur många tror att det ligger något i vad Spango säger?.... :OO
Hur många tror att det ligger något i vad Spango säger?....
Har han någonsin rätt :e *no offense spango...*
------------------ I'm not vulgar. I never use the "F" word. To "make love" is a much nicer phrase to describe what my girlfriend did... to 8 of my friends while I was in the hospital... banging her sister... who's in a coma...
------------------ I'm not vulgar. I never use the "F" word. To "make love" is a much nicer phrase to describe what my girlfriend did... to 8 of my friends while I was in the hospital... banging her sister... who's in a coma...
Hur många tror att det ligger något i vad Spango säger?
Jag! :e Jag tycker också att det är skoj med en massa sextrådar, men jag försitter aldrig ett tillfälle att håna mina medmänniskor ;)
Men erkänn, antalet sexrelaterade trådar har ökat sedan ni gjorde slut, eller vad det nu var. Och det är ni två som startar flest av dem (vilket kanske inte är så konstigt, med tanke på vilken flitig postare Goldy är :) ). Jag hoppas verkligen att ingen tog illa upp av det inlägget...?
------------------ You can be a coward for a few minutes, or dead forever. /Rincewind
Oj!.... dags för ett sexforum snart så att man kan diskutera sex när man är sugen på det.... och diskutera byrålådsuttrymme när man är sugen på det. :e
*tittar upp ur feberyran, stirrar förvirrat runt*
Sa nån Sex??? Var? Someone's giving out free sex?
Nähe... *suck* bara Cloe och Spango igen...
Fan, vi kanske skulle gadda ihop oss och jaga ner några stackare. Killarna får vara lockbete och lura ut intet ont anande offer till de väntande kvinnorna som hoppar på bytet och lurar hem dem och vice versa för killarna då...
låter inte det som en schysst plan?
Vilken krog tar vi? ;)
Har ni tänkt på att goldy inte yttrat sig om den här saken...kanske borde vara dags att ställa honom mot väggen ;)
Själv tror jag att alla andra har PRECIS lika mycket behov av sesxtrådar som jag, så det så ;)
Oj!.... dags för ett sexforum snart så att man kan diskutera sex när man är sugen på det.... och diskutera byrålådsuttrymme när man är sugen på det.
Bra idé! :D
Men erkänn, antalet sexrelaterade trådar har ökat sedan ni gjorde slut, eller vad det nu var. Och det är ni två som startar flest av dem (vilket kanske inte är så konstigt, med tanke på vilken flitig postare Goldy är ). Jag hoppas verkligen att ingen tog illa upp av det inlägget...?
Nädå, jag tog inte alls illa upp...*ger Spango mördande blickar* ... nä, jag tror att det kan ligga nånting i vad du säger :)plus att jag dessutom tycker att det är roligt att diskutera sex ;)