webForumDet fria alternativet

Cybersex?

Småprat

46 svar · 756 visningar · startad av Cloe · sida 3 av 3

Frågan, av Cloe

Alltså...om det inte e alldeles för privat så hade det varit kul att veta hur många som haft cybersex här? Jag har själv nästan haft det :OO Inte för att jag menar att det skulle vara att föredra framför den naturliga vägen, men jag är bara lite nyfiken :D \------------------ Cloe

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 2001739 inlägg

Cloe
Tips jag lärt mig av all skateboard åkning. Om du gnuggar med ett stearingljus på saker så blir det bättre glid. Det är även mycket bra på olika papp meterail då kletiga saker lättare går att torka av med en fuktad trasa. Det går lika enkelt som att skala en banan. Vill du ha mer sting i det hela kan du dra försiktigt med ett färskt chilifrö på utvalda delar av pappanordningen (obs! var mycket försiktig med detta, endast för erfarna personer)

Enkelt? Tycker det låter en smula komplicerat, jag.... Men vad gör man inte? :OO :) :e
------------------

------------------
Cloe

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

:e :e Heheheheh.....de här var jue en riktigt rolig tråd.

------------------
/Mvh Tengblad

"Livet är som ett avloppsrör, långt och fullt av skit"

Medlem sedan juni 2001181 inlägg

Håller med Tengblad,
det här var det roligaste jag läst här på väldigt länge. Tack för att ni bättrar på min fredag :).)

------------------
Gratis hemsideadress och email => http://www.has.it

Medlem sedan maj 2001739 inlägg

Håller med Tengblad,
det här var det roligaste jag läst här på väldigt länge. Tack för att ni bättrar på min fredag .

Tack själv! Trevligt att höra! *Cloe och erka samt alla andra inblandade bugar, bockar och niger ömt* :)

*kastar en slängkyss till alla hångelsugna Wf-läsare*

------------------
Cloe

[Redigerat av Cloe den 23 nov 2001]

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Cloe
Kan inte ha cybersex nu på ett tag eftersom mitt bredband har gått ner. Jag återkommer så fort jag har fått tillbaks det med en utvärdering av

1. Försäkringar som kan vara bra att ha
2. Försäkringar som är helt onödiga
3. Beroendet
4. Hur flörtar man utan smileys
5. Vad ska man säga till motsatta könet IRL
6. ÄR det bättre med att umgås erotiskt med människor är "the real stuff" så att säga

Kram så länge!

------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

4. Hur flörtar man utan smileys

Det gör man inte.

------------------
-------------------
Andreas Lännerberg
If theres nothing you can do about it - SCREW IT!

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Om 10 år kommer vi bara kunna hitta parnters med hjälp av olika elektroniska hjälp medel. Vill man inte hitta partners fixar man livet med olika elektroniska hjälpmedel ändå. Så vi behöver inte vara oroliga, det är våran typ av umgänge som kommer leda oss in i ännu mer underbart asocialt, frånskillt, ensamt, gemensamt liv ;)

------------------
Real mad hiphop flavaz kickin' it right from tha street without no FEAR, Yo !

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)