JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg DDel PeroMedlem sedan feb. 20003 785 inlägg inte bra :(
------------------
mvh /
Get In ....?
men hallå, det störtar faktiskt plan lite då och då... bara för att någon idiot körde in dom i TwinTowers så är alla krasher något enormt uppblåsta just nu, dena krashen hade i vanliga fall bara varit en liten notis.
------------------
"För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
eurecaMedlem sedan sep. 20002 921 inlägg...Tur man skippade den där resan till new york som jag skulle åkt till nu i veckan. visserligen tror jag inte att det hade hänt något. men det skulle vara jobbigt att åka och vara nervös hela tiden... grymt jobbigt då jag har planerat den här resan och att ställa upp i den skateboardtävlingen sen ett år tillbaka.
terroristerna har påverkat mig. även om det förmodligen inte har ngt med det o göra i det här fallet.
någon annan som skippat flygresor senaste tiden?
[Redigerat av eureca den 25 nov 2001]
[Redigerat av eureca den 25 nov 2001]
JJoakimEMedlem sedan feb. 20003 257 inlägg stoffe: men 8 krascher med dödlig utgång på 3 månader, det är bara för mycket :(
flygindustrin mår inte bra just nu :(
------------------
"Jag är inte lat, jag bara lever livet lite saktare..."
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggDet är möjligt att det förvånar en och annan, men enligt uppgift från Luftfartsverket så är år 2001 det år det har varit minst krascher sedan 1975...
Flyget blir säkrare och säkrare för varje år - trots WTC-attacken. Och! Det här nämner jag inte bara för att jag själv flyger till Tyskland "stup i kvarten". ;)
SstevenetMedlem sedan juni 20001 251 inlägg Hmmm, jag ska iväg på en 5 timmar lång flygtur. Önska planet lycka till!
------------------
SteveNet
------------------
- Det var motgräs!
Roland Sandberg förklarar varför han missade öppet mål.
AAxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg Den har varit uppe på wF förut, men jag postar den igen för tydligen behövs det.. http://www.amigoingdown.com/ ;)
------------------
Axel Veibäck - AxelWeb - axel@axelweb.nu
Fight the monopoly!
www.mozilla.org - www.apple.com
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg
När ska det ta slut?
Troligtvis aldrig.
Jag förstår inte varför alla är så upprörda över att det händer flygolyckor. :q
8 personer dog på våra svenska vägar i helgen.
Jag ser inte några höjda ögonbryn över detta.
Jag har inte hört någon som är rädd för att åka bil heller...
Men när EN svensk dör i en frygolycka så står det på förstasidan!?
------------------
/Tor
www.tor.nu
UlfTMedlem sedan maj 20018 027 inläggSå säkert som det är att flyga nu, så säkert har det nog aldrig tidigare varit. Det är bara det att vi plötsligt har uppmärksammat att saker kan hända ibland.