Varför lusläsa bartrådarna om man inte tycker om dom? Man behöver inte klicka på en tråd som man direkt ser att man inte gillar. ;)
Fast det kanske är kul att få gnälla av sig i brist på annat? §jr ;)
Bar någon? (del 4)
350 svar · 1 629 visningar · startad av hypatia · sida 4 av 18
Frågan, av hypatia
Välkomna till wF-baren del 4. Glöm inte att bära med er det drickbara och möblerna från wF-baren del 3.
Läs frågan i sin helhet →*kramar också om Axel*
Du kan få några till procentuppgifter av mig om du vill senare. :e
Men så länge får du en cola!
SirPeter när all aktivitet dog på #webforum så tillgriper dem självfallet alla medel för att locka tillbaka lite folk, om det så innebär att offentligt gnälla i trådarna istället för att följa reglerna.. ;)
Då herrar klagare dessutom finner tramsnivån av väldigt låg rang i baren är jag dessutom benägen att hålla med dig, varför gå in i baren överhuvudtaget???
Baren har alltid varit en ganska kortlivad företeelse men ändock har alltid "vissa" tittat in och ondgjort sig över tramset.
När man ser hur barentråden lavinartat sväller iväg så måste det väl innebära något positivt också, kan det inte vara så att det faktiskt finns ett uppdämt behov av lågnivåtrams som får utlopp under en kort men intensiv period varje gång baren ploppar upp?
Kan du Pace dessutom med handen på hjärtat påstå att merparten av dina 2186 inlägg är lågnivåtramfria?
Och Axel hur är det med dig?
Ni två tillsammans har svarat för fler inlägg än barentrådarna enligt Axels sammanställning, skall vi dryfta oss till en fortsatt analys för att räkna fram procenten eftersom vi är i baren.. §e ;)
[r stavfel grr.. ;)
------------------
//Alian Luxman=the BabelFish
"Love thine enemies...it really pisses them off."
[Redigerat av Luxman den 05 nov 2001]
------------------
EmPeRoR vet inte ett skit om precis någonting, men jag tar i alla fall emot e-post .Det är det inte alla som gör!
[Redigerat av EmPeRoR den 05 nov 2001]
Nu vill jag ha den största stora stark som går att få tag på efter ett så långt upehåll härifrån. ;)
Perfekt, har du en trädgårdsslang som jag kan ha som sugrör med tro?
Den känns definitivt som att det är läge för en Highland Park.
*passar på att hälla upp ett glas portvin åt hypatia samt ett glas babbelvatten*
Ingen orsak och ingen aning.
Ett glas vatten till portvinet, naturligtivs...
*häller upp tre glas vatten*
Inte för att jag är ett dugg lik den där firren, men jag är tillbaka och förpestar er tillvaro §e
*Öppnar en Beck's*
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
Vad skådar mitt öga, Babbelvatten hmmm
Vissa tänker mer på husdjuren än deras hussar märker jag.
Går fram till disken och häller upp en Oban.
------------------
Tack igen, Rikard. :)
Hej SPiN! Vad kul att du är här igen, du förpestar inte vår tillvaro utan förgyller den :)
Synnerligen trevligt SPiN.
*passar på att hälla upp resten av standardserveringen - en Guinness och en kopp kaffe med mjölk*
Någon mer som vill ha kaffe? Med/utan mjölk/socker?
Ja, en kopp kaffe skulle sitta fint. Med mjölk tack.
Svart tack.
------------------
En kaffe på ölen, visst! Känns bra att vara välkommen :)
Lite mjölk, och en bit socker i kaffet tack!
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
-- Tekniska framsteg är som en yxa i händerna på en kriminell galning / Albert Einstein --
Nämen vad ser jag här....Rikard du är en ängel.
Du har ju tänkt på husse också, var den Highlandern till mig... :r
------------------
*fyller upp tre kaffekoppar till enligt önskemål*
Om Highland Park passar Luxman, så var det andra glaset här menat till dig. :)