Jag undrar, är det många här som träffat nån från nätet? Kanske tom haft en date med nån som de träffat på nätet, ICQn eller nåt sånt...
Jag har pratat jättemycket med en fransman på ICQn o vi har lärt känna varandra lite, ok, inte mycket, men vi har pratat mycket...o jag tycker att det hade varit jättekul att träffa honom nångång, kanske snart....men vill vänta tills vi pratat mer såklart. Jag är så nyfiken på honom...
Vad har ni för erfarenheter o har det lett till nåt vidare förhållande eller vänskap eller nåt??? :q .... *nyfiken i en strut** :OO
Jag har träffat omkring hundra personer som jag först har lärt känna via nätet. Många av mina bästa vänner har jag från början lärt känna på nätet. Har haft ett par förhållande som har haft sin "start" på nätet. Detta har varit under en period på ca. nio år så det är inte så mycket som det kanske låter.
------------------ Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Tja, SirPeter har besökt mig ett par gånger med zipskivor i högsta hugg (detta var innan cdr-skivans förlovade tid ;)), har också träffat ett gäng av galningarna från Exilen/Retro på ett par träffar i Stockholm för några år sen.
Del Päron lovade stå vid Hagens Backe med ett basebollträ när jag var på Ekerö i somras, men han vågade sig visst inte öster om Träkvista. §e
pate, fredde, davan, martan å rassan har ja ju lärt känna över irc och lunar å så har ja träffat dom i verkligheten också!
har ju faktistk gått på samma skola som dom, mn d började med prat på irc, innan det visst dom nog inte vem ja e!
kär har man ju lyckats å bli i en irc å lunarkompis å :(
å snart ska ja nog träffa några till av mina irc-kompisar!!! :)
jessica, jennie å peter ska ja nog försöka träffa snart!
sen så finns det ju carl som ja chattade ganska möe med ett tag å sen några månader efter att vi chattat senast så var vi visst med på samma fotokurs!
Jag har nyligt mött dessa personer: Erik Juhlin, Fv02, Eanti och dessutom M@rtin (bilder här).
Vinkade även till Viking när jag var hem till mina föräldrar senast. Han visade sig bo två hus bort :)
Har även mött andra icke-wf människor över nätet, som jag sedan träffat i verkligheten. Det har för det mesta varit kul att få träffas i verkligheten. Man får en mycket mer direkt kontakt än över nätet och ibland också upptäcka nya städer :)
Särskilt lyckad var den gången jag träffade två tjejer på stan, varav den ena visade sig vara mycket söt och trevlig :e
jag har mött några stycken. med varierande resultat.. en som är (var?) min bästa vän, en som krossade mitt hjärta och en som jag fortfarande trivs med... för att nämna några.
------------------
I just lay back and let the big beat lead me
Jag har ju som tidigare antydigts träffat Bender, Fv02, Eanti och M@rtin.
Sen har jag tidigare träffat några skejtare på internet som jag åkt lite skateboard med... :)