Vi som har sett den tidigare då? Får inte vi titta? :e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
13 svar · 375 visningar · startad av Matti
Vi som har sett den tidigare då? Får inte vi titta? :e
------------------
Jag skulle gärna ha en signatur men orkar inte fundera ut någon som är fyndig nog....
Nej.
Första numret av
aftonbladet.se.
Nja, inte riktigt, men från 1996 i alla fall... Fler rariteter finns på web.archive.org.
/nicclas - www.nyhetsrubriker.com
Argh! Särskrivning! :e
"OMYNIDIGE FÖRKLARADE"
Typiskt Aftonbladet...
[Redigerat av Rikard den 13 nov 2001]
Vad taskigt att skriva vilka som blir omyndigförklarade i pressen. Var det nåt slags straff?
------------------
- Swey
Med reservation för upprörda känslor.
Hur menar du med aftonbladet, som jag har förstått det så var hierta tvungen start 32 aftonbladet innan kungen lät bli att cencurera den.
------------------
Mvh Martin Persson
Costodia.com, martinpersson.com, Merinternet.com , Sveriges.com , Sigill.net , dress.nu , mittinternet.com aekonomi.com
Tämligen ointressant läsning det där. :OO
R: Lyckas till och med göra stavfel i det lilla jag skrev. ;)
------------------
Joakim Rosenqvist
Ah! this miasama of a rotting God!
[Redigerat av Spender den 13 nov 2001]
Men det måste vara nåt fel!
Jag hittar varken TV-tablån eller serierna :q
------------------
/Tor
www.tor.nu
Mja... Var däremot ganska intressant att se hur lättförståeligt det svenska språket har blivit, eller åtminstone hur lätt språk tidningarna använder nu för tiden. Kolla på meningarna i det där numret, vissa är ju nästan ett stycke långa.
------------------
Joakim Rosenqvist
Ah! this miasama of a rotting God!
Ja det var då ock så ett ting mitt öga föll på ty det gamla språket skådas mycket sällan idag, och detta är då en skam då... det fortfarande finns människor med äldre drag :e
------------------
Den som inte vet att tiga vet inte att tala